Gå til innhold

Jeg søker spill med mye snø? (Elsker snø <3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@data_jepp

Det kan vere greit å merke seg at heile Gothic 3 ikkje er eit reint "snøspel"...du startar i dei frodige skogane i Myrtana...so kan du seinare reise nord til snødekte Nordmar, eller sør til ørkena i Varant. Alle tre områda er temmeleg digre. :)

Dersom du skal kjøpe Gothic 3, er det kanskje best å satse på denne pakken. Då får du tre av dei beste rollespela, kanskje dei tre beste rollespela, som har komt til PC, samt ein veldig bra ekspansjonspakke som det tradisjonelt har vore litt tungvint å skaffe.

Merk òg at Gothic-spela ikkje er spesielt nybyrjar-venlege...for dei som likar å få alt på eit sølvfat blir det truleg litt for røft i kantane. For oss som likar spel som utfordrar oss, og som ein kan leve seg skikkeleg inn i, er Gothic-serien midt i blinken. :love:

Kay

Gjest medlem-105082
Skrevet
Billig pakke :D Jeg er litt ny på RPG opplegget, så jeg laster nok ned og tester før jeg kjøper ;)

Mhm :roll:

Skrevet
Snø er koslig, jeg blir alltid glad av snø.

Ok, du er gal :p snø og vinter er noe forbanna herk!

Uansett, jeg kan gi noen tips.

Hmmm...jeg bare ramser opp en del FPS spill jeg kommer på i farten. Er sikkert noen som er nevnt allerede...

-Battlefield 1942

-Hidden & Dangerous 2

-Operation Flashpoint (ikke originalt, men det ble lagd snø/vinterversjoner av de originale kartene som var meget bra - og FDF mod'en hadde en del veldig bra vintermaps)

-Call of Duty og UO hadde vel noen snømaps (både SP og MP)

-CoD4 har noen i MP, i SP er det ett kart det snør på, men ikke noe særlig på bakken vel?

-Medal of Honor AA (var det ikke ett brett fra Norge?)

-Day of Defeat (både mod, retail og Source har vel noen snømaps)

Jeg hadde masse screenshots fra diverse vinterkart i OFP, men de ligger på gamle PC-en...som jeg ikke orker og fyre opp. Så jeg henter bare inn noen andre her;

52246_4.jpg

52246_7.jpg

wmalde2.jpg

Skrevet
Crysis

Crysis har bare 1-2 timer "maks" med snø. Kun to baner, tar jeg ikke feil.

Til topic: i Faces of War er det noen få snøbaner, men ikke akkurat til å skryte med.

Skrevet (endret)

Freakout er et kult spill, men ble litt ensformig for min del. Hadde håpet på mer grabs og mer slope style. Likevel finnes det ikke noe diggere enn å dra en smoooth cork 900 tailgrab :p Mer dynamisk rotasjon er et utrolig stort pluss i Freakout!

Endret av IceFox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...