Gå til innhold

HW rekka @ TG 08

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

er SeathMapet ferdig? eller var det noe jeg faktisk drømmte 0o fot finner ikke en full liste.. men jeg er 99% sikker at den var ferdig.. men lurer litt på om det bare var en drøm

Endret av Halfman
Videoannonse
Annonse
Skrevet
er SeathMapet ferdig? eller var det noe jeg faktisk drømmte 0o fot finner ikke en full liste.. men jeg er 99% sikker at den var ferdig.. men lurer litt på om det bare var en drøm

Trådstarter lovet oss komplett seatmap innen fredag som var og den er fortsatt ikke komt. Han har lovet oss denne i mange uker nå. Hvor blir den av Exiztor?

Skrevet (endret)

Hei: den siste tiden har jeg mista nettet helt og itillegg gikk den harddisken med seatmappet på til helvete. så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. og jeg veit ikke når jeg får tilbake nettet mitt.

så dere får fikse en ny seater . sorry for at dette kommer litt seint men har ikke hatt tilgang til nett før denne uka. hos min far.

så jeg får nok ikke til å seate dere dessverre. pga ingen netttilgang

mvh exiztzor

Endret av Exiztzor
Skrevet
Hei: den siste tiden har jeg mista nettet helt og itillegg gikk den harddisken med seatmappet på til helvete. så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. og jeg veit ikke når jeg får tilbake nettet mitt.

så dere får fikse en ny seater . sorry for at dette kommer litt seint men har ikke hatt tilgang til nett før denne uka. hos min far.

så jeg får nok ikke til å seate dere dessverre. pga ingen netttilgang

mvh exiztzor

å hærregud ! For noe tull

Skrevet

Jeg kan ta over, men da trenger jeg all informasjonen Exiztor har mottatt fra folket, dessuten er det muligens enklest for folket om jeg får tilgang til hans PTN-account, da slipper vi styret med folk som glemmer å velge ny seater osv...

Skrevet

Hmm... Ser mistenkelig ut til at jeg ikke har noe seater på mine billetter lengre.

Tror vi skal spørre pent om å opprette en ny tråd så jeg kan få litt oversikt her jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...