Gå til innhold

Hvordan fungerer MP i Crysis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd demoen av Crysis og må si det virker som et veldig bra spill. Jeg har hørt mange forskjellige meninger om hvordan det er i multiplayer, men kan noen forklare konseptet, og hva man skal gjøre på multiplayer? Kan man fint gå over til multiplayer når man er ferdig med singleplayer delen, eller er det bare verdt å kjøpe spillet pga singleplayer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror(MERK: Tror!) At de aller fleste bare laster ned Crysis på grunn av singleplayeren, spiller det igjennom, og ferdig med det.

Jeg trodde selv Crysis kun var et typisk singpleplayerspill, fin grafikk, kul historie ++

men!

dette var før jeg ble beta-tester for multiplayer, og før jeg fell in love. Crysis er helt enormt artig multiplayer og den friheten du har gjør at hele spillet får en ny dimensjon.

Gameplayet kan faktisk best sammenlignes med Battlefield 2. Du har flagcapture og istedenfor "tickets" så har du i Crysis "Energi". Uten å gå i detalj er det det alt handler om, målet er å få et TAC-våpen og sprenge basen til motstanderen til himmels :p

Hvis du er mer vant til close quarter combat allà CS eller Quake, så krever det nok mye av deg som spiller å mestre Crysis multiplayer, men jeg tror alle klarer å takle spillet etter en stund :)

Er det beste multiplayerspillet jeg har spilt på lenge, og jeg koser meg voldsomt med den fritheten spillet gir og de situasjonene som kommer av det :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...