anono1123 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nei! Det parret som man kan lage med 350skillpoints!
Poseboen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Nei! Det parret som man kan lage med 350skillpoints! Begge funker vel?
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 den raskeste/beste måten er og sitte 24/7 på AH ^^ problemet er at du må ha ''Auction'' skills for og tjene mye, og de er veldig dyrt og vanskelig og traine ''Auction'' høyt !!
Gamlemor Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Begge funker vel? Akkuratt. Derfor må han ikke ha nether.
fjeddiu Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Beste er å gjøre dailys hver dag og farme denne løypa: Farming.bmp
Ildflue Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Bra respawntimer, klarer mellom 2000-4000g/dagen. Men da skal man gjøre det litt også da! Hvor er det du "farmer" da?
mad_arab Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Får en haug med motes og annet gromt fra mageslayers osv i Kirin'Var Village i NS. Masse scryer items fra manaforgene i NS. Når jeg prater i tlf eller ser på serier osv så flyr jeg bare rundt og plukker herbs... slipper å konsentrere meg og tjener veldig bra.
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Lurer på om det er penger å hente ifra fishing og cooking, levler fishing pga SSC (lurker) atm.
Skogslik Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 hva kan man få ved og fiske som er så bra da? Fisking har eg aldri brydd meg om faktisk. kansje eg skulle begynt med det.
Naranek Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Mining, Herbalism, flying mount og denne macroen bundet til en tast nær framover-tasten: /castsequence Find Minerals, Find Herbs Er så fornøyd med dette at jeg ikke tror jeg hadde hjulpet å spre det hvis det hadde vært flere her på Aerie Peak. Eneste problemet er å få solgt alt. Når det gjelder fisking blir vel ikke det så veldig bra før man kan begynne å fange Furious Crawdad til Spicy Crawdad (+30 Stamina, +20 Spirit), og de er ikke veldig greie å fiske. Man må ha veldig høy skill i tillegg til mye buffs, det er noen ekle eliter i området man fanger dem, og de respawner ikke så ofte.
electr0nique Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Det er da bare ved en av tre sjøer det er "ekle" eliter, og de kan soloes lett av nesten hvilken som helst klasse. Det er totalt 17 spawnpoints for mixed highland, så jeg har ikke problemer med å fiske crawdad omtrent når som helst. tjener greit på det
turak Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 fishing er ikke akkurat skill'n for den som vil ha cash ^^ mer i mining/herbs
Yteliss Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Tjener man ikke fett for å dra til Elemental Platue eller hva det heter i 3 timer?
turak Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 jeg tror jeg vet hva du henter der ^^ sikker sånn primal *element* hvis de er det du henter så tjener du fett ...
mwn Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Elemental Platue er overfarmet og det er til å bli gal av å oppholde seg der, og da snakker vi til alle døgnets tider. Folk eier ikke folkeskikk der oppe, handler kun om å tagge flest mulig før andre får tatt dem, stygge folk....
Yteliss Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Elemental Platue er overfarmet og det er til å bli gal av å oppholde seg der, og da snakker vi til alle døgnets tider. Folk eier ikke folkeskikk der oppe, handler kun om å tagge flest mulig før andre får tatt dem, stygge folk.... ikke hele døgnet.. mange ganger kan jeg gå alene å farme der.. er på grim batol som er en overbefolket server.. men d kan være ganske fullt der oppe til tider:P
Damp Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg fant nettop en god (gratis) guide http://www.wow-pro.com/book/export/html/565, legger den under nyttige lenker. Endret 4. desember 2007 av Mightal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå