Gå til innhold

-"Gold Farming" tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den raskeste/beste måten er og sitte 24/7 på AH ^^ problemet er at du må ha ''Auction'' skills for og tjene mye, og de er veldig dyrt og vanskelig og traine ''Auction'' høyt !!

Skrevet

Får en haug med motes og annet gromt fra mageslayers osv i Kirin'Var Village i NS. Masse scryer items fra manaforgene i NS. Når jeg prater i tlf eller ser på serier osv så flyr jeg bare rundt og plukker herbs... slipper å konsentrere meg og tjener veldig bra.

Skrevet

Mining, Herbalism, flying mount og denne macroen bundet til en tast nær framover-tasten:

/castsequence Find Minerals, Find Herbs

Er så fornøyd med dette at jeg ikke tror jeg hadde hjulpet å spre det hvis det hadde vært flere her på Aerie Peak. Eneste problemet er å få solgt alt.

Når det gjelder fisking blir vel ikke det så veldig bra før man kan begynne å fange Furious Crawdad til Spicy Crawdad (+30 Stamina, +20 Spirit), og de er ikke veldig greie å fiske. Man må ha veldig høy skill i tillegg til mye buffs, det er noen ekle eliter i området man fanger dem, og de respawner ikke så ofte.

Skrevet

Det er da bare ved en av tre sjøer det er "ekle" eliter, og de kan soloes lett av nesten hvilken som helst klasse. Det er totalt 17 spawnpoints for mixed highland, så jeg har ikke problemer med å fiske crawdad omtrent når som helst. tjener greit på det :)

Skrevet

Elemental Platue er overfarmet og det er til å bli gal av å oppholde seg der, og da snakker vi til alle døgnets tider. Folk eier ikke folkeskikk der oppe, handler kun om å tagge flest mulig før andre får tatt dem, stygge folk....

Skrevet
Elemental Platue er overfarmet og det er til å bli gal av å oppholde seg der, og da snakker vi til alle døgnets tider. Folk eier ikke folkeskikk der oppe, handler kun om å tagge flest mulig før andre får tatt dem, stygge folk....

ikke hele døgnet.. mange ganger kan jeg gå alene å farme der.. er på grim batol som er en overbefolket server.. men d kan være ganske fullt der oppe til tider:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...