Ni kon Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hei Vurderer et batterigrep til min d80 Hvilket burde jeg skaffe, hvordan og hvor mange batterier må jeg kjøpe ekstra (og hva heter de) Og ikke minst: vil dette battergrepet passe må en d300? Takker for innspill. Har en i statene som handler for meg fortløpende
Aetius Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Batterigrep til en D80 vil IKKE passe en D300. Ikke uten hammer.
Ni kon Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Batterigrep til en D80 vil IKKE passe en D300. Ikke uten hammer. Har dremmel og hammer + at jeg kan sende saken til Simen1. Etter dette vil jeg aldri trenge å lade batteriet igjen (tolk det som man ønsker) Takk for tilbakemelding. Da er jeg særs usikker på om det blir batterigrep
Sutekh Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Batterigrepet heter MB-D80 og har plass til to EN-EL3e-batterier (samme batteri som det som følger med D80, mao). Men det tar opp batteriplassen i kamerahuset, så du får ikke plass til mer enn to batterier totalt. Helt greit batterigrep (jeg har det selv). Litt klumpete i forhold til grepet på selve huset, men fremdeles mye mer behagelig enn å ta lange serier med bilder med armen over huet Det eneste som er litt irriterende er at utløserknappen på grepet er litt vel følsom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå