Gå til innhold

Fins det noe program som kan konvertere MP4 til mpg eller avi?


greiven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Jeg lurer på om det finnes et gratis program som koverterer Mp4 til Mpeg, AVI osv.

De felste programmene jeg har prøvd ut er bare trials, noe som er veldig irriterende.

Bare 50 % av konverteringene blir fullført, det kommer watermarks på det ferdigkonverterte osv.^^

Vet dere om noen gratisprogrammer?

Lenke til kommentar
Du får ikke brukt "Print Screen"-knappen på video fordi videospillere i Windows bruker det som kalles "video overlay" - som er en forskjellig skjermdriver enn den som tegner vanlige elementer på skjermen.
Skru av maskinvareakselarasjonen i eigenskapane for skjermen, og det skal kunne gå an å ta skjermskot av video. I Vista, høgreklikk på skrivebordet --> Tilpass --> Skjerminnstillinger --> Avanserte innstillinger --> Feilsøking.

 

Jeg lurer på om det finnes et gratis program som koverterer Mp4 til Mpeg, AVI osv.

De felste programmene jeg har prøvd ut er bare trials, noe som er veldig irriterende.

Bare 50 % av konverteringene blir fullført, det kommer watermarks på det ferdigkonverterte osv.^^

Vet dere om noen gratisprogrammer?

Super, som vart nemnt i innlegget over ditt, er gratis.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du får ikke brukt "Print Screen"-knappen på video fordi videospillere i Windows bruker det som kalles "video overlay" - som er en forskjellig skjermdriver enn den som tegner vanlige elementer på skjermen.
Skru av maskinvareakselarasjonen i eigenskapane for skjermen, og det skal kunne gå an å ta skjermskot av video. I Vista, høgreklikk på skrivebordet --> Tilpass --> Skjerminnstillinger --> Avanserte innstillinger --> Feilsøking.

 

Jeg lurer på om det finnes et gratis program som koverterer Mp4 til Mpeg, AVI osv.

De felste programmene jeg har prøvd ut er bare trials, noe som er veldig irriterende.

Bare 50 % av konverteringene blir fullført, det kommer watermarks på det ferdigkonverterte osv.^^

Vet dere om noen gratisprogrammer?

Super, som vart nemnt i innlegget over ditt, er gratis.

 

det beste konverteringsprogrammet er any video converter

det støtter de fleste filtyper og er gratis

 

http://www.any-video-converter.com/download/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...