chokke Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Folk tenker kun på hvordan items (objekter på norsk?) de har og kommer til å få. Veldig få/ingen? som klarer å se gleden ved å ta ned en boss, for eksempel prince i Karazhan (sålangt jeg kom i TBC)? Nå er det helt naturlig å spille for bedre utstyr og bling-faktor, så det å kritisere en helt naturlig oppførsel sier vel litt om hvor idealistisk på villspor du er havnet. Det at det er naturlig gjør det ikke til at jeg trenger å være enig. Jeg er fullt klar over at mange spiller kun for items, så derfor spurte jeg om jeg var en av de få som spilte for gleden med spillet, og ikke epics?
knux Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hadde det ikke vært kjedelig å fortsatt farme MC, BWL, AQ osv? Jo. Høyst uenig. Da har du ikke farmet de instancene nok. Jo, men likte bedre Vanilla WoW fremfor Burning Crusade. Men det er min mening, flame så mye du vil
Skurupu Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg har en litt sånn "Holier then thou"-holdning. Jeg har drept Illidan, og FORTJENER og ha bedre utstyr enn deg. Jeg liker ikke gear resets. Men på den andre siden, så tar det vell 4-5 uker før casuals og raidere igjen er splittet i gear-nivå.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men det er min mening, flame så mye du vil Du savner vel følelsen av 40 man raiding? Det var tider det
Bruktbilen Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men det er min mening, flame så mye du vil Du savner vel følelsen av 40 man raiding? Det var tider det Woot, er det ikke 40 man instancer nå? Har sluttet for et par år siden
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men det er min mening, flame så mye du vil Du savner vel følelsen av 40 man raiding? Det var tider det Woot, er det ikke 40 man instancer nå? Har sluttet for et par år siden 5, 10, 20, 25. (lvl 70)
John Keats Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Folk tenker kun på hvordan items (objekter på norsk?) de har og kommer til å få. Veldig få/ingen? som klarer å se gleden ved å ta ned en boss, for eksempel prince i Karazhan (sålangt jeg kom i TBC)? Nå er det helt naturlig å spille for bedre utstyr og bling-faktor, så det å kritisere en helt naturlig oppførsel sier vel litt om hvor idealistisk på villspor du er havnet. Det at det er naturlig gjør det ikke til at jeg trenger å være enig. Jeg er fullt klar over at mange spiller kun for items, så derfor spurte jeg om jeg var en av de få som spilte for gleden med spillet, og ikke epics? Høyst enig med deg.. Er alt for mange idioter som spiller WoW.. Klarer nesten aldri å finne et guild jeg liker heller siden nesten alt som er på mitt nivå progresjonsmessig er dominert av drittunger med liten tiss og stor e-tiss.. Tror jeg venter på WotLK med å finne et raiding guild jeg.
Christeven Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Men det er min mening, flame så mye du vil Du savner vel følelsen av 40 man raiding? Det var tider det Woot, er det ikke 40 man instancer nå? Har sluttet for et par år siden 5, 10, 20, 25. (lvl 70) hvilke instancer er 20 ?
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Vet ikke :o Trodde det var et 20 man instance :/
Kuldesjokk Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Enig, det var mest flamebait. Selv var jeg ikke happy med ekspansjon, men det var slettes ikke for at epi0xa mine ble utdatert, men heller fordi guildet med over 2 års levetid gikk duken. Nå som det er sagt, så nyter jeg casual spilling sammen med retards hver dag . Retards? Du snakker sikkert om de vi har fra Namsos(?)
Terje82 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Skal ikke undervurdere gammelt gear. jeg løper rundt med T6 gear, men har fortsatt "Styleen's Impeding Scarab" fra BWL som en av mine trinkets
turak Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 da kommer de til og fortsete i all evighet.. 80 er bedre en 70 90 er bedre en 80 100 er bedre en 90 110 er bedre en 100 osv.... og da får alle ''proffene'' bruke 1 år av livet sitt til og få 2 twin blade of azzerinoh, som blir ubrukelig i neste expansion.
IntelAmdAti Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg har en litt sånn "Holier then thou"-holdning. Jeg har drept Illidan, og FORTJENER og ha bedre utstyr enn deg. Jeg liker ikke gear resets. Men på den andre siden, så tar det vell 4-5 uker før casuals og raidere igjen er splittet i gear-nivå. Du har drept Illidan og dermed fortjent visse fordeler frem til neste expansion. Skal ikke generalisere, men det virker som at ganske mange angrer på tidsbruken sin og føler de ikke har fått nok igjen for det, og frustrasjonen rettes gjerne mot de som øker level-begrensningen. Å øke level-cap er Blizzard helt nødt til å gjøre, det som gjør spillet sosialt (for de som spiller det sosialt) er muligheten for å spille sammen med venner - selv om en ikke har spilt like lenge. Tenk om du var ferdig med å samle inn en tier 6 rustning, mens bestekompisen fortsatt holdt på med tier 1? Det ville skapt litt avstand, og en følelse av at den ene "hjelper" den andre.. Når de øker level-nivået kan du og kompisen sammen samle tier 7 rustning. Endret 30. november 2007 av Pycnopodia
chokke Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg har en litt sånn "Holier then thou"-holdning. Jeg har drept Illidan, og FORTJENER og ha bedre utstyr enn deg. Jeg liker ikke gear resets. Men på den andre siden, så tar det vell 4-5 uker før casuals og raidere igjen er splittet i gear-nivå. Du har drept Illidan og dermed fortjent visse fordeler frem til neste expansion. Skal ikke generalisere, men det virker som at ganske mange angrer på tidsbruken sin og føler de ikke har fått nok igjen for det, og frustrasjonen rettes gjerne mot de som øker level-begrensningen. Å øke level-cap er Blizzard helt nødt til å gjøre, det som gjør spillet sosialt (for de som spiller det sosialt) er muligheten for å spille sammen med venner - selv om en ikke har spilt like lenge. Tenk om du var ferdig med å samle inn en tier 6 rustning, mens bestekompisen fortsatt holdt på med tier 1? Det ville skapt litt avstand, og en følelse av at den ene "hjelper" den andre.. Når de øker level-nivået kan du og kompisen sammen samle tier 7 rustning. De får jo en fordel til neste ekspansjon. De starter med bedre grunnlag og beholder det en periode før det jevner seg ut.
War Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Du kan jo se på hva de gjør med Naxxramas nå. Den blir gjort om til en lvl 70 versjon så fler skal få utforsket den. Kanskje noe lignende skjer i Northrend? Gjør de noe med vansklighetsgraden også? Nos et guild som var 6 bosses inne i BT for 3 mnd siden dro til naxx 8 timer senere måtte dem gi opp uten å ha downet de siste 2 bossese. Ja 40 lvl 70 i t5+
PSV Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Nok et eksempel på hvilken cockblock instance Naxxramas er. The Four Horsemen den første, hvor man trenger ørten tanks. Så Sapphiron, hvor hele raidet helst bør ha Frost gear...
Phyx Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Nos et guild som var 6 bosses inne i BT for 3 mnd siden dro til naxx 8 timer senere måtte dem gi opp uten å ha downet de siste 2 bossese. Ja 40 lvl 70 i t5+ Selv på lvl 70 så er mange av fightene ganske vanskelige om du ikke ha gjort dem før siden de krever taktikk og alle må greie og bevege seg. Btw sist gang jeg var hos Sapphiron så var han bugget. Ble drept selv om du sto bak iceblock's.
bjorns_1 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Selv om de setter på naxx til lvl 70 og ned til 25 man kommer den alikevell til å være veldig vannskelig for "casual" guilds som ikke har tatt naxx før.
Christeven Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Selv om de setter på naxx til lvl 70 og ned til 25 man kommer den alikevell til å være veldig vannskelig for "casual" guilds som ikke har tatt naxx før. om de setter den til 70 blir den vanskelig for alle..
bjorns_1 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Nettopp, og det er berre end game guilds som kommer til å ha mulighet til og fulføre den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå