Gå til innhold

Erfaringer med arngren.net, en seriøs bedrift?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Firmaet hans er vel ca. 20-30 år gammelt, har aldri hørt noe negativt om butikken hans. (unntatt webdesign ang. hjemmesiden)

Regner egentlig med at det sikkert vil gå helt fint, men tenkte bare å sjekke her før jeg bestiller...

 

Jeje, er vel bare å bestille da!

Lenke til kommentar

Hehehehe...

 

Arngren elektronics ja...der jobbet jeg i 1995-1996 trur jeg det var.... seriøs er vel det ordet som ligger lengst unna min tankegang angående firmaet der.

 

mulig de har skjerpet seg, mulig ikke, ikke aner jeg, men hadde det vært opp til meg så hadde jeg nok ville prøvd å finne det du skal ha en annen plass.

 

 

Mvh

 

T.

Lenke til kommentar

Har kjøpt mye rart fra Arngren helt tilbake til 1995. Alt fra musematter , Duke Nukem 3d , Fake Tamagotci`s , Lommelykter, mus, tastatur. Kjøpte faktisk noen pc-deler fra de også når de hadde det. Alltid fått varen

 

Synes Arngren er historiske , når det er snakk om postordre :)

 

Skal sies det er noen år siden sist jeg kjøpte noe, så jeg kan ikke uttale meg om butikken nå

Lenke til kommentar

Er ikke fryktelig lenge siden jeg kjøpte noe derfra. Produktet viste seg å ikke svare helt til beskrivelsen, for å si det forsiktig. Tok det selvsagt på angreretten, men det tok gode 4 måneder og maaange telefoner før han ordnet opp.

Personlig kommer jeg ikke til å handle hos han igjen, han har mildt sagt dårlig kontroll på både lovverk og sitt eget regnskap.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

hehe Trodde ikke det var mulig, men sida er blitt enda mer rotete enn sist jeg var inne på den ;)

 

Sikkert ok å handle der hvis du vet hva det er du handler, du hadde jo utrolig masse rare byggeset og snurrepiperier innen elektronikk i sin tid, men kvalitetsvarene var det vell langt imellom

Lenke til kommentar

For en tid tilbake hadde tv2 hjelp deg en sak eller to mot Fritjof Arngren Elektronikk.

Husker ikke om sakene løste seg, men fyren var ikke så veldig imøtekommende.

Dette gjaldt noen minihelikoptre som ikke fungerte som de skulle.

Husker vagt at det var en som klagde på en metalldetektor for mange år siden også. Mulig den saken var gjennom forbrukerinspektørene.

 

Så, du får nok tingene du bestiller, men kvaliteten er muligens ikke den helt beste.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Mottok i dag en lykt til 2000 kr som jeg hadde forskuddsbetalt. Alt var i orden og jeg sparte en tusenlapp på å handle hos Arngren framfor ekstralys.no.

 

Da har jeg gjort ett kjøp hos arngren.net, og det gikk veldig bra. Jeg fikk ikke noe sendingsnummer så jeg kunne ikke spore pakken, men den kom fram. Men det er jo alltid med hjertet i halsen at en betaler på forskudd og uten Visa men med bare å overføre penger mellom bankkontoer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mottok i dag en lykt til 2000 kr som jeg hadde forskuddsbetalt. Alt var i orden og jeg sparte en tusenlapp på å handle hos Arngren framfor ekstralys.no.

 

Da har jeg gjort ett kjøp hos arngren.net, og det gikk veldig bra. Jeg fikk ikke noe sendingsnummer så jeg kunne ikke spore pakken, men den kom fram. Men det er jo alltid med hjertet i halsen at en betaler på forskudd og uten Visa men med bare å overføre penger mellom bankkontoer.

 

Godt å høre at de fortsatt holder koken og at man kan stole på dem!

 

Men da jeg ringte en av avdelingene de hadde kom jeg til en kar som for lengst hadde sluttet å jobbe der. Han sa at han jobbet i en avdeling i Oslo i 1996, og at Arngren ikke hadde fjernet butikkene fra hjemmesidene sine. Det er kun lageret som er åpent nå, i følge han jeg snakket med. Ganske dårlig av Arngren å ikke oppdatere hjemmesiden sin når han faktisk ikke har butikker lenger! Jeg sendte Arngren en sms men fikk heller ikke svar på den. Trodde jeg kunne ringe butikkene for å få svar på noe jeg lurte på ang. et produkt det hastet å anskaffe, men neida.. :)

 

Så jeg får vel bare bestille produktet på måfå og håpe det er ok! Og at jeg får det. Når jeg får det, aner jeg ikke.. Skulle helst ha HENTET det! Noen som har erfaring med å hente produkter fra dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...