Gå til innhold

Brae coop eller mulitiplayer spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Battlefield 2 modifikasjon som heter Project Reality er utrolig bra om du liker lagspill og taktikk samtidig som det er er FPS. Kan anbefales - mye info på battle.no om det og på www.realitymod.com det er gratis om du har BF2 :)

Skrevet

Jeg er en valve-fan så jeg vil andbefale deg:

Online:

Half Life 2 Deathmatch: kansje ikke så utrolig morsomt i starten, men blir sinnsykt digg når du har spillt litt og har fått litt "skills"

Counter Strike: Jeg tipper du har hørt om Counter Strike serien, hvis du alldri har prøvd det fra før så vil jeg andbefale deg det. Obs: Last ned mIRC og finn deg en clan som spiller pcw, da blir det mye artigere å spille.

Team Fortress 2: Genialt spill med en morsomm grafikk, kan godt hende at du sitter i en dag bare spiller. Jeg vil andbefale deg å kjøpe Team Fortress 2 gjennom Orange Box, da får du med mange andre singleplayer spill som er enormt gode.

Gary's Mod: Ett konge sandbox spill der du kan bygge MYE rart, er et bra lanspill.

Day of defeat Source: Et fint spill fra 2 verdenskrig.

Co-op:

Synergy mod: er en half life 2 mod der du kan spille deg gjennom half life 2 med dine venner. (Du kan også spille online)

Splinter Cell Chaos Theory: Jeg prøvde det her om dagen sammen med en venn (Frohman på forumet) og det var et fint co-op spill. Jeg tror dere prøvd litt splintercell fra før av, kan være litt vanskelig hvis ingen av dere har prøvd det.

:)

Skrevet

Ehh, nei?

Hvis du finner deg clan på mIRC og leter etter pcw på clanmatch så finner du alltids noen som er like gode/dårlige som deg. Og du blir jo bedre og bedre etter hvert uansett så det er jo bare artig..

Skrevet (endret)

Armed assault er et drit bra multiplayer/COOP spill, anbefales virkelig. Husker ikke om det er noen ferdige, fete, multiplayer oppdrag i spillet, men man kan alltis lage noen i den enkle og geniale editoren hvis man greier det. Bruker man det riktig, kan det bli en drit fet opplevelse, man kan laste ned masse extra stuff som både nye øyer, norsk jegerkommando osv. Jeg hadde det ihvertfall drit fett med det spillet sammen med en kamerat for ikke så lenge siden, så du bør ihvertfall ta en titt..er så utrolig mye rart man kan gjøre i det spillet, og så mange syke oppdrag man kan lage og utføre sammen :)

Endret av MrLG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...