Gå til innhold

Hva kan man gi i julegave? Kom med dine tips!


Movieheart

Anbefalte innlegg

Ja nå nærmer det seg jul og tiden framover går veldig fort. Derfor begynne det å bli på tide med å ordne med julegaver. (Selv om det ikke blir ordnet før lille julaften er det fint å begynne å tenkte litt på det :p).

 

Siden jeg er sinnsykt dårlig til å finne på hva jeg skal kjøpe i julegave til folk tenkte jeg det kunne ha vært fint med en slik tråd hvor alle kan komme med sine tips til hva man kan kjøpe til folk som har alt eller folk som ikke har så mye. Det finnes kanskje andre her på forumet som sliter med dette. Ikke vet jeg. Uansett kom med dine tips!

 

Vet at det finnes en lignende tråd, men i den var det tips til hva man kan ønske seg til jul og det var kun for menn. Her er det tips til hva man kan gi bort og det gjelder selvsagt alle kjønn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

besteforeldre: innramma bilde av deg sjøl+twist

 

foreldre: ei ny kaffikanne,ny veggklokke. noke som du ser som trengst å skiftast ut :D

 

søsken(kjeme ann på alder)leike vist dei er under 10 år.

vist ikkje kan du kjøpe noke som passa til hobbyen deira.

 

har du voksne søsken so kjøp noke fint som passer i huset deira,men helst noke anonymt so du ikkje bomma på stilen.som f.eks lampe,kjøkenutstyr,fin vase...eller ei slags kødde gave som shotte sjakk :thumbup: so kan dere bli full ilag å le av alle dei rare gavene dokke har fått :p

 

venner og kollega: kjøp noke twist/konfekt....eller et fint pyntelys

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...