Gå til innhold

Unreal Tournament 3, endelig lansert!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk spillet idag, og har prøvd litt. Syns utforming på kartene er bra og variert, håper det blir et kvalitetmiljø med folk som vil satse på dette. Det er ett av de få spillene hvor 1vs1 kamper spilles, noe som gjør det mer spennende.

Kan ikke si så mye om grafikken, for denne maskinen tåler bare innstillinger på low, så må vente til ny PC kommer i hus før jeg får testet ordentlig.

Hvor holder Unrealgamere til? Henger litt på #unreal.no, men det har tydeligvis vært ganske rolig der den siste tiden. Så om noen vet hvor Unrealgamere holder til, og hvor mijøet er, så håper jeg folk vil poste det her.

Endret av x-ith
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

unreal.no

ut3.no

er de norske kanalene, og ja det er stille - vi spiller ;)

Ellers er UnrealNorth der hvor UT miljøet generelt holder til foruten IRC.

Btw, duel skal du få billig av meg - det er jo bare møkk :tease:

Endret av dàC!
Skrevet

unreal.no og ut3.no var jo bare tullball.

Jeg stiller meg klar til duel og TDM om noen vil, helt uformelt og trening , send en PM så kan vi avtale noe på MSN :)

Om noen er intressert kan vi putte opp en treningsklan , igjen helt uformelt og bare for morroskyld.

Skrevet

Husker at jeg hadde en elendig PC når Unreal Tournament først kom. Heldigvis lot spillet seg kjøre i software mode, altså ingen krav til 3D-kort. Latterlig dårlig grafikk, men morsomt. :D

Skrevet (endret)

Det er IRC det er snakk om ja :)

Finner oss på QuakeNet serverne, er ikke så mange nordmenn i UT miljøet, men vi er da noen.

Og nei, unreal.no web'n har aldri vært noe spes aktiv da de fleste norske som er i UT miljøet holder seg til IRC.

Endret av dàC!
Skrevet

Hvilke servere pleier dere å spille på? Jeg har for det meste spilt på Multiplay-serverne.

Hvis noen har lyst til å putte meg på vennelista, så flyr jeg rundt med nicket "Kentarii".

Finnes det noen norske UT3-klaner?

Skrevet

Jau, men kun 1 som er aktiv såvidt det er meg bekjent, junk52.

Servere ja, enten pickup eller pracc med klan - dårlig med public spilling for min del hvertfall, men om det er noen så ender det som regel med å bli K-play sin FFA server. Ikke at jeg vet om de har fått opp en for UT3 enda men siden linux server ikke er ute.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...