Gå til innhold

vista finner ikke cd - rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var i går jeg kjøpte Vista ultimate så fikk installert det og satt i gang med å få lasta ned ting jeg trenger, men helt til jeg skulle laste ned daemon tools da gikk pc til ****** cd-rom'a forsvant. Så nå får jeg ikke installert drivere eller putta inn cd i cd rommet for vista finner ikke CD-en, er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få de til å funke? Jeg har prøvd mange ganger å oppgradere driverne fra internett, men det kommer opp at cd-rommet har de nyaste driverne.

Jeg sliter også med å få oppgradert vista pakken, når jeg skal oppgradere så kommer det feil med "windows kan ikke søke etter nye oppgraderinger feil funnet:kode 80070643" å jeg skjønner ikke hvorfor det skjer, jeg hadde xp først men sletta alt på pc en før jeg fikk windows vista.

Mvh Kenneth

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Installerte du deamontools i det dette skjedde, eller skjedde det under nedlastning av deamontools?

Når jeg hadde innstallert det,da restarta jeg pc en å da forsvant cd-rom-stasjonene :S

Skrevet
Ja, deamontools er jo som du vet noe som emulerer cd/dvd rom.

Avinstaller det igjen. Tydeligvis noe som ikke stemmer med din konfigurasjon.

har gjort det nå, men de forsvinner allikevel, jeg har også prøvd å formartert pc en på nytt å kjørt uten deamon, men det forsvinner allikevel :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...