Gå til innhold

Allerede cheat til Crysis!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mårn..

Spiller mye Crysis online, og irriterer meg over at det er folk som bruker cheat ( ellers er de ufattlig gode )

Når jeg spiller, ser jeg folk som står og " klikker med musa " så dem sikter opp, ned, bort, osv osv.. veldig veldig fort.. Noe som er typisk cheat...

Og opplevd flere ganger det å bli drept når det er umulig å bli skutt..

Når jeg opplever sånt, ser jeg på nicket dems og ser på hva scoren dems er, noe som feks istad var 109 kills og 3 death.. Og andre folk lå på en score på maks 30, og spillet hadde vart i 15 min..

Seriøst, finnes det cheat allerede til Crysis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sørg for at serverene du joiner har punkbuster-beskyttelse så skal det nok gå bra. Har enda til gode å møte på cheater-suspekte mennesker i Crysis og håper ikke cheats blir et problem :(

Skrevet
Bare sørg for at serverene du joiner har punkbuster-beskyttelse så skal det nok gå bra. Har enda til gode å møte på cheater-suspekte mennesker i Crysis og håper ikke cheats blir et problem :(

Får starte å gjøre som du sier jah..

Håper virkelig selv at cheat er noe som skal ødelegge gaminga for oss andre spillere..

Skrevet
Hvis det skjer det samme på PB servere så er det ikke cheat. De hacker ikke PB så tirlig såfall!

Sant... alt for tidlig ennå..

Men husker ikke om det var PB eller ikke.. Men holder meg til PB servere.. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...