mfb Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Skal starte med wow igjen. hvor på internett er det bra å finne kontoer til salg?
DNA Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) www.wow-europe.com/en kan du kjøpe spillet hvor du får med account. . . Endret 23. november 2007 av DNA
mfb Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 skal ikke starte fra 0 igjen da, les posten ordentlig. vil kjøpe en account lvl 70 et sted på internett, hvor er bra å lete da?
v-gard Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Er ulovlig det, men på bruktmarkedet.no eller no sånn så kan du kjøpe.
Nerf Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 (endret) Er ulovlig det, men på bruktmarkedet.no eller no sånn så kan du kjøpe. Vet ikke hvor mange ganger jeg har gjentatt meg selv, men det finnes ingenting i Norges grunnlov som sier at salg av WoW-kontoer er mot loven. IKke har jeg hørt noe om at den EULA-en er der heller, for den saks skyld... Endret 24. november 2007 av Nerf
DNA Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 skal ikke starte fra 0 igjen da, les posten ordentlig. vil kjøpe en account lvl 70 et sted på internett, hvor er bra å lete da? Ja, jeg skjønte det da MEn å kjøpe level 70 acc er bare waste og du vil bare nabbe utrolig med accounten. Ta heller og levl en char fra 1-70 som resten av oss!
MadsFN Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 http://www.zett.no/smått_og_stort.html?objectId=1111377 ;P
KVTL Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Noel Leon Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Du kan sjekke Wow trade.org . Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå