Gå til innhold

Tutorials til ski (carwing, twin tip) triks og teknikker


Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tekst og video:

http://www.freeride.se/content/category.php?id=8

 

Berre tekst:

http://www.huckzone.com/tricktips.php

http://www.abc-of-skiing.com/freestyle-ski...-ski-tricks.asp

 

Redigert: Betre video av d-spin 720 (kort fortalt ein corka 360 fulgt av ein backflip) finn du her (ved 1.05).

 

Unnskyld meg men en d-spin 720 er en spin hvor beina dine kommer vannrett først 90 grader i forhold til baken og du spinner 2 ganger rundt!(cork er 70grader) ikke en cork 360 etterfulgt av en backflip.

Lenke til kommentar

Nope, der tek du feil. No er det ikkje ein rein backflip, slik Candide sin over Chad's er, heller ein litt flat ein. D-spin 720 inneheld to forskjellige rotasjonar: Fyrst ein horisontal 360, deretter ein rotasjon som går meir om ein akse gjennom hofta (som ein backflip). Hovudet skal starte bak føtene, men i løpet av trikset skal dei kome ved sida av eller framfor føtene (i fartsretninga).

 

Mike Douglas «fann opp» trikset då han prøvde seg på back full (backflip 360). Han fekk det ikkje til skikkeleg, so det vart noko nytt i staden: Douglas-spin.

 

Det du forklarer er i mine auge ein vanleg cork. Definisjonen på cork varierer rett nok litt, men i mine auge er det alle rotasjonar der ein ligg omlag vassrett med hovudet oppover i bakken medan ein roterer. Det nøyaktige gradetalet er ikkje so farleg for meg, eg berre tenkjer/seier at nokre rotasjonar er meir «corka» (ein ligg med hovudet lengre ned) enn andre.

 

Hadde den gamle sida til Freeskier (to eller tre versjonar sidan) vore tilgjengeleg kunne eg sitert ein artikkel om d-spinen, der forskjellige store namn i skisporten var intervjua. Slik det er må eg ta det etter hukommelsen:

A d-spin is basically a cork 360 followed by an off-axis backflip.
Lenke til kommentar
Nope, der tek du feil. No er det ikkje ein rein backflip, slik Candide sin over Chad's er, heller ein litt flat ein. D-spin 720 inneheld to forskjellige rotasjonar: Fyrst ein horisontal 360, deretter ein rotasjon som går meir om ein akse gjennom hofta (som ein backflip). Hovudet skal starte bak føtene, men i løpet av trikset skal dei kome ved sida av eller framfor føtene (i fartsretninga).

 

Mike Douglas «fann opp» trikset då han prøvde seg på back full (backflip 360). Han fekk det ikkje til skikkeleg, so det vart noko nytt i staden: Douglas-spin.

 

Det du forklarer er i mine auge ein vanleg cork. Definisjonen på cork varierer rett nok litt, men i mine auge er det alle rotasjonar der ein ligg omlag vassrett med hovudet oppover i bakken medan ein roterer. Det nøyaktige gradetalet er ikkje so farleg for meg, eg berre tenkjer/seier at nokre rotasjonar er meir «corka» (ein ligg med hovudet lengre ned) enn andre.

 

Hadde den gamle sida til Freeskier (to eller tre versjonar sidan) vore tilgjengeleg kunne eg sitert ein artikkel om d-spinen, der forskjellige store namn i skisporten var intervjua. Slik det er må eg ta det etter hukommelsen:

A d-spin is basically a cork 360 followed by an off-axis backflip.

 

Nei nei... se på de her:

Newschoolers Triks Forklaring

 

enda en, men med film (men svensk):

http://www.freeride.se/content/222/

 

Enda en svensk men skrevet av Jacob Wester.. Hvis det er noe han kan så er det ski!:

Jacob Wester Tricklexikon

Endret av TwintipGreve
Lenke til kommentar

Har lest begge før (og begge er skrive av same person). Du fekk kanskje ikkje med deg denne setninga:

Dspin kan göras på massor av olika sätt, man ser allt från halvcorkade 720:s till inverterade back fulls.
Det er fleire triks som har ulike definisjonar, alt etter kven du spør. Sjølv ser eg på Candide sin over Chad's som nærast ein «prototype» på ein d-spin, men om du meiner noko anna, er det fritt fram å meine det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...