mafiman Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Hei jeg har tenkt å kjøpe et bra rpg spill eller noe lignende Final Fantasy for playstation 2 så please har noen av dere et bra forslag? og hvis du vet hvor det spillet blir solgt plz si det også og hvor mye det koster Thnx!
Crossfire Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) ffx / ffxii Endret 22. november 2007 av Crossfire
Vrengtpolvott Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Final Fantasy 10 og 12 er jo slagere, men de har du sikkert fra før. Dark Chronicle er også å anbefale, selv om det ikke er helt det samme som FF, men har noe av de samme elementene.
Haunts Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Dragon Quest VIII (8) er jo nogenlunde ganske likt FF spilla, hvertfall når det gjelder Turn Based Figthing
RevX Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Du kan alltids prøve ut Star Ocean: Till the end of time. Har også hørt noe om Rogue Galaxy og Persona 3 (var det de het, ja?), samt Tales of the Abyss. Endret 22. november 2007 av RevX
Haunts Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ikke for å være frekk eller lignende, men når han sier spill som ligner på Final Fantasy betyr det helt sikkert at han har spilt FFX. Hallo, hvis man har spilt et FF spill, så er det 10'rn
Kakebakelate Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Kjøp FF VII og spill det! greit nok at grafikken ikke er på topp akkurat, men det er 10 år siden det kom ut. FF VII er vell det beste jeg noen gang har spilt.
Crossfire Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ikke for å være frekk eller lignende, men når han sier spill som ligner på Final Fantasy betyr det helt sikkert at han har spilt FFX. Hallo, hvis man har spilt et FF spill, så er det 10'rn faktisk er 7'ern den mest spilte
Sorry Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ja, persona3 ser faktisk utrolig bra ut. ellers Suikoden 4.. Det er liksom ikke så mye som har blitt sluppet her..
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Joda. Men for og være helt ærlig, så mener jeg at FF har mindre å tilby innen RPG-sjangeren enn visse andre amerikanske spill, slik som God of War(Helt utrolige spill). Ihvertfall på PS2 konsollen!
Sorry Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 God of War faller vel mer på action/adv sjangeren. Har nå bare hørt snakk om det og sett noe film klipp, og det ser jo ut som en hack/slash spill :S
RevX Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Har spilt begge God of War-spillene, er da mer Hack 'n slash/adventure spør du meg.
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 De omtegnes vel mest som RPG etter hva jeg har hørt!:-) Bioshock er et shoot'n'splat spill, men det ble fortsatt kåret til verdens beste i år! God of War er Bioshock medieval style!:-P
RevX Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jaja, men han ser jo etter noe som ligner mer på FF. GoW er ikke akkurat av den sorten Men fortsatt like genialt.
Jakoozie Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) De omtegnes vel mest som RPG etter hva jeg har hørt!:-) Bioshock er et shoot'n'splat spill, men det ble fortsatt kåret til verdens beste i år! God of War er Bioshock medieval style!:-P Nå måtte jeg le. For det første, God of War er like mye et rollespill som CS er. Ok kanskje litt mer da.. Du er kanskje en av de som mener Zelda er et rollespill? Til nøds ville jeg kalt GoW et hack-and-slash med rollespill elementer. Det som finnes av RPG er utrolig overfladisk og betyr lite for spillets gang, det som virkelig betyr noe er dine ferdigheter som kriger. At du klarer å sammenligne Bioshock med GoW er enda mer utrolig. Som de sier: "that's quite a stretch" Til trådstarter Vil også anbefale FF-spillene. Hadde tatt 12 nå, hvis du går helt tilbake kan du bli avskremt av den dårlige grafikken. Jeg syns faktisk grafikken er bedre i 1-6 enn 7-9 fordi 2D holder seg mye bedre enn 3D grafikk gjør. Endret 22. november 2007 av Jakoozie
Kakebakelate Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg mener å huske at Baldor's Gate 2 var ganske bra..
RevX Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Ja, skaff deg Final Fantasy VI. Nydelig 2D (langt mer behagelig enn den i sjueren i hvert fall), og personlig min favoritt i serien. Anbefales. Kingdom Hearts/KH2 er forsåvidt festelige, men de ekstremt mange cutscenene i spillet ødelegger flyten litt. Jaja, om du liker jRPGer er det nok et rimelig sikkert valg.
mafiman Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Hei alle sammen, sorry for at jeg posta så seint...men hadde mange tentamer og prøver og sånt så glemte det -.- men jeg hadde ikke FF X men fikke låne av min kamerat =) og jeg DIGGER DET! men jeg har nørda så mye på det og har snart fullført alle missions...eller hva jeg skal kalle det (historien) og jeg har tenkt å kjøpe Final Fantasy XII! Takk for alle postene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå