Gå til innhold

Billigst modifisert xbox360


kefirgut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdt å merke at Microsoft ikke kan detecte flashet firmware som kobler seg opp mot live. Det er spillene de reagerer på. Mao, det skulle gå helt greit å spille et orginalt spill online på en Xbox med flashet firmware, men så snart du prøver deg med en "sikkerhetskopi" så risikerer du å bli bannet.

 

Jeg har nylig bestilt meg en moddet box på QXL. Mht failure-raten, så er jeg ikke så nervøs. RRoD kan fikses på et par timer uten behov for Microsoft Support (X-clamp fix), hvis driven failer (Noe jeg for så vidt tviler på, siden den allerede har blitt brukt en stund) så går det alltids ann å kjøpe en ny Xbox orginaldrive.

 

Hvis det er av no interesse, kjøpte jeg min box på QXL. 2900,- ferdig moddet, med 28 spill og to kontrollere (6 av disse spillene orginale).

Lenke til kommentar

Merkelig nok er det mange som er så dumme :p

 

Min kilde:

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...uFyZuyXdjmt.php

 

Se på *Update* seksjonen.

 

Når det er sagt har jeg ikke testet det selv, så jeg går bare etter det jeg leser på nettet.

 

Og ja, det virker som at det er så enkelt at man bare kan nappe ut TP kabelen. Det er i hverfall det jeg har hørt ;)

 

edit: leif og enda en leif

Endret av Adoran
Lenke til kommentar

Etter det jeg har sett, antar jeg at de har spilt piratspill med TP kabelen i, og så fjernet spillet og koblet seg til live.. Eller noe sånt, og at det kan være grunnen.

 

Men som sagt jeg er ikke sikker, går bare etter informasjon jeg finner. Jeg er ikke interessert i å spille LIVE uansett ;)

 

Edit: Og takk for at du gir meg noe å gjøre på skolen :p

Endret av Adoran
Lenke til kommentar
Hvor selger de billigst ferdig modifisert xbox 360? har sett på modnet.no De har en Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til 3995,- og en CORE m/iXtreme Firmware til 2495,-. Er det noen billiere der ute? Evt hvilken bør jeg velge?

 

Modnet selger som sagt Xbox 360 TV-Spillkonsoll - Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til kr 3995,- . Noen butikker /steder som har bedre Tilbud?

Lenke til kommentar
Hvor selger de billigst ferdig modifisert xbox 360? har sett på modnet.no De har en Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til 3995,- og en CORE m/iXtreme Firmware til 2495,-. Er det noen billiere der ute? Evt hvilken bør jeg velge?

 

Modnet selger som sagt Xbox 360 TV-Spillkonsoll - Pro m/HDMI og Ixtreme firmware til kr 3995,- . Noen butikker /steder som har bedre Tilbud?

Det er nok smart å kjøpe fra en bedrift, ja; da har du mange flere rettigheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...