JFM Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Instalerte Crysis på tirsdag. Har spilt en del. Har vært inne i et skip fult av aliens. Er akkurat kommet ut. Det er snø ute. Ca hvor mange prosent har jeg klart? Ps: Jeg ønsker ikke spm om hvorfor jeg vil vite det. For jeg vil bare vite det. Edit: Mener det ble noen skrive leif her Endret 21. november 2007 av JFM
Markaren Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Du har 3 (eller 4) relativt korte brett igjen. Derifra har du en valgfrihet lik null. Vil si 2-3 timer spilletid. Kanskje mindre alt ettersom.
JFM Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Du har 3 (eller 4) relativt korte brett igjen. Derifra har du en valgfrihet lik null. Vil si 2-3 timer spilletid. Kanskje mindre alt ettersom. Tusen Takk
Kharan Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Selv om friheten er begrenset i den siste delen av spillet er det fortsatt mye moro som skjer.
Gjest member-97590 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Som sagt 2-3 timer igjen med spilling. Men du har no kommet til den delen eg syntes er den kjedeligste. Selv om den er underholdende, er det morsommere å drepe koreanere.
JFM Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Klare Crysis nå. Tok meg ca 3 timer (fra der jeg beskrev i første post).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå