Gå til innhold

Hvor tøft er det ikke og bli ringt opp av deg selv!

Blå ku

Anbefalte innlegg

Skrevet

Netcom har startet med noe nytt!!

hos ring deg selv i fremtiden.no

kan du legge inn en bedskjed til deg selv og bestemme når den skal ringe....

når skulle du bli oppringt? Jeg valgte og gratulere meg selv på bursdagen og si god jul på julaften, og Godt nytt år på nyttårsaften! valgte også en om ganske lenge... kansje jeg ikke husker noe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klikk på linken og hør!

du kan spille inn en melding som du kan velge når du skal få.... Denne meldingen ringer deg opp! koster ingenting

Skrevet

Gjorde dette for en stund siden, og "ringte" meg selv klokken 18.00 på halloween i år. Dette funket derimot dårlig, siden jeg fikk ingen telefon klokken 18.00 den dagen.

Derimot så kom den klokken 04.30 to dager senere. :mad:

Skrevet (endret)

Ja du må jo skjønne at serverne ligger i en annen del av verden Ustedalen. Serverene kjører på lokaltid, på akkurat de er på minuttet, ikkno sonetid, men lokaltid. Men så må du +'e på 2 dager i latency fordi serverene har verdens lengste nettverk og tregest responstid.

Feks. Nå i ålesund skal man bare legge til (6 Grader Øst blir da = 24 minutter) Da er klokken i Ålesund 17:20 når det i greenwitch er 17:00. Men i sonetid er hele norge i +1.

Jeg opplever treghet nå. Jeg skal få en sms med en kode i. Men koden kommer vell om 2 dager ca antar jeg..,

Edit: Jezz der kom den.

Endret av Deimos87
Skrevet (endret)

Får ikke verifiseringskoden :( So much for that bullcrap :p

Føkk. Jeg kryssa akkurat ut vinduet og tenkte at det ikke virka og plutselig begynte mobilen å riste :p

Endret av Metalheart
Skrevet (endret)

Mulig jeg er litt sær, men dette ville vært stilig å fått den til å ringe opp noen du kjenner noen år etter din egen død..

Creepy :p

Endret av IQ
Skrevet

Tja. Det er da maks til 2008... Du kan sikkert sende en beskjed til noen feks din mamma (nu napper fra henne mobilen og bruker den) og setter beskjeden til 31 desember 2008, så er det bare og håpe at du er dau før den tid....

Ser for meg overskriften i Dagbla.

Sønn ringte til sin mor etter sin død.

Mor sjokkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...