Gå til innhold

Testa unreal2!


Anbefalte innlegg

Testa Unreal 2 i dag.Ble i bunn og grunn litt skuffa!

så ikke noe til denne grafikk motoren som skal gjøre slik at

døde ting blir liggende realistisk.Gameplayet var heller ikke veldig mye

og skryte av,folk som stod mitt i kryssilden og gjorde ingentingen med det ikke det minste forsøk på og gjemme seg eller lignende.

Dette trur jeg bare er en warez beta shit lignende versjon

så jeg skal kjøpe det orginale spillet når det kommer,

men foreløpig var det ike mye og skryte av. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette trur jeg bare er en warez beta shit lignende versjon så jeg skal kjøpe det orginale spillet når det kommer,  

men foreløpig var det ike mye og skryte av.  :roll:

 

Du kommer nok til å bli like skuffet hvis du kjøper spillet i butikken. Spillet som har lekket ut på internett er faktisk fullversjonen/Gold/Retail. Kall det hva du vil. Det er ihvertfall ikke beta.

 

Personlig så synes jeg spillet er bra, men det burde bli enda bedre når de får patchet litt på det. Det krasjer innimellom på PC'n min. Har mistanke at det har noe med lyden å gjøre siden den "skipper" litt innimellom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

først og fremst, gamer.no sitt forum blir snart oversvømt av unreal 2 topics, har du ingenting NYTT å bringe oss så tror jeg en god del av oss foretrekker det om du legger inn en post i et av de resterende topicene..

for alt vi vet så kan eventuelle årsaker til div feil i spillet bli fikset i fremtidige patcher, vi vil nok garantert se en patch om en dag eller to med tanke på antall bugs.

mine tanker angående spillets AI er at det ikke er noe spes å klage på egentli, når du kjemper mot mercs så er de flinke til å prøve å skjule seg og snike innpå deg, havner du i kamp mot skaarj så benytter den seg av sitt beste ess, nemlig å komme seg innpå for så å angripe.

du burde samtidig prøve deg på en litt høyere vanskelighetsgrad, det hjelper på.

dette tror du bare er en warez beta shit lignende versjon ?

du virker temmelig stor i kjeften, det skal du ha.

dette er versjonen av unreal 2 som gikk gold, tror de fleste driter i at du tror at dette er en beta så lenge fakta som ligger på bordet sier at det er final/gold version.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...