Gå til innhold

XP 2100 Thoroughbred B


Kstef

Anbefalte innlegg

Noen som vet med sikkerhet hva produktnummeret til en XP 2100 Thoroughbred B er? Og hvor kan man få kjøpt en slik? Jeg har hørt at det kan være forskjellig stepping på prosessorer men B kjerne, og at dette kan ha mye å si på OC egenskapene. Hvilken stepping er bra / ikke bra, og hvordan kan jeg vite hvilken stepping det er på den jeg bestiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke mange steppinger ute å går, men en XP2100 thoroughbred B er generelt god til å overklokke.

 

Hvis du kjøper en XP2100 thoroughbred så er sjansen for å få en T-bred B veldig stor. Jeg har enda ikke sett en XP2100 T-bred A.

 

Du får kjøpt en XP2100 thoroughbred på PSdata.no

Lenke til kommentar

2100+

 

Palominos: If the website you're ordering from shows an order code of AX2100DMT3C, that's a Palomino.

 

TBredA/B: If the website you're ordering from shows an order code of AXDA2000DUT3C, that could be either a Thoroughbred A or Thoroughbred B.

 

All TBredAs have a stepping code which ends in "A," like "AIUGA." All TBredBs have a stepping code which ends in "B," like "AIUGB."

 

If you see a code like "AIUHB" that begins with the letter "A" on the second line of the processor codes, that's a high-end TBredB.

 

If you see a code like "JIUCB" that begins with the letter "J" on the second line of the processor codes, that's a low-end TBredB.

 

As of now (1/15/03), the only sighting of 2100+ TBreds have been TBredsBs sold by Newegg the last few days, and so far, they have all been high-end TBredBs.

 

 

 

 

 

Sakset fra

http://www.overclockers.com/tips00173/

Med andre ord ser det ut som om alle 2100+ er thoroughbred B :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...