Ihasabucket Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 ARGHH!! Stoneform kan ikke nå lenger dispelle blind, Blizzard hevder dette er fordi "The dust just hovers in front of their eyes." Dette er etter at det ble bestemt at blind ikke lenger trenger no reagents, men skal heller være "dirt" i spørsmål på hvorfor man ikke bare kan gå vekk svarer blizz.. "Wherever you go, it can follow." Er alt jeg trenger å si,, bortsett fra dette qutoer hurk fra thunderlord US "so what you are saying, is that its a magical dust... like a.... a blinding powder! hey, how about you make it need a reagent to balance its power then? after all, normal DIRT doesnt blind you unless it gets in your eyes, the dust thats kicked up stays where its thrown." lol
Knofle Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hvorfor blir ikke personen invalid for evig når man kutter hamstringene deres?
Lycantrophe Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Den blir fortsatt fjernet av Iceblock, pvp-trinket og bubble. Det er en 8sec incapacitate, mot hunters (30sec) Scatter shot og paladins (6sec) Repentance, Druids (->5sec?) Maim, druids 6sec Cyclone og sikkert flere jeg ikke kommer på nå. Cry more.
Dev- Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Bryr meg lite, ikke noe som er så enkelt* som å ta en rogue i PVP *teller ikke de med +2000 i arena rating
Ihasabucket Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Nja.. har nå aldri hatt noe mer enn enn 65 dwarf hunter, brukt det en gang dog. det avr ganske bra, dette var før den ble nerfet da
Vetluf Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Hm, regner med at warriors kan breake Blind? Med pvp trinket, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå