Gå til innhold

D2cey chip til wii


klumpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For ny konsoll ? Alle de konsollene som er i Norge skal kunne moddes med Wiikey :) Du har sikkert versjonen der det er kuttet av tre pins på IC kretsen, men disse versjonene er også moddbare :) Bare å lodde tillbake de tre beina igjen det :p

 

Fikk beskjed av han i modnet (leverer konsollen min der i morgen) at wiikey ikke fungerte på de nyeste. D2ckey var vist chipen som måtte brukes da.

Lenke til kommentar

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=52...cleCondition=-1

 

WiiKey kan ikke brukes på de nyeste Wii'ene, i stedet må man bruke d2cKey (søk Google). Denne har 28 loddepunkter, og krever en dyktig lodder. Utfører du denne jobben også (til samme pris)?

 

 

riktig, men utfører ikke D2C modifisering til samme pris nei.. Om jeg kaster meg på den siste typen vil det hvertfall koste 800 kr om ikke mere for jobben.. har sett på diagrammer til den typen chip og det er praktisk talt ett herk å lodde :) Har erfaring med den type lodding, og om en ledning ikke har bra nok kontakt vil ingenting virke.. 28 kabler å gå over hver gang :) En slik jobb ser jeg for meg tar 2-3 timer å utføre orntlig.. Vanlig wii den gamle typen tar cirka 30 minutter å modifisere, så du forstår sikkert hvorfor jeg ikke kan ta samme pris ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...