Gå til innhold

Kazaa... eller Morpheus... finnes det flere og hvem er best!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KaZaA er vel meget greit forspvidt da. Trenger ikke share, finner gode hastigheter en gang i måneden og har alle filmer tenkelige. Finnes også cheat slik at du får laste ned fra fle re fol

 

Direct Connect er mye bedre enn alle andre sammenlagt men du er nødt til å share for å få lov til å laste ned. Er også kjekt å ha addressene til et par-tre gode hubber du kan koble deg til. Istedenfor å søke mot alle brukerene søker du mot de sm er i samme hub som deg og må da joine hubber. Kan bar være i 1 hub av gangen da

 

DC+. samme som over, me kan joine s mange hubber en vil hvis ikke det er bannet fra hubbene

 

De andre er bare bullshit. Edonkey kan det søkes i fra internettsider og en kan få en link til nedlastnin så det er ganske fett, men ellers ikke store greiene..

 

Kan jo bare laste ned en del fra download.com og teste hvor du finner fila

 

Beste taktikken er vel å laste ned og insallere alle og hvis det er ei fil du vil meget gjerne ha så søker du etter den på alle fremtil du finner den

Lenke til kommentar

Beste taktikken er vel å laste ned og insallere alle og hvis det er ei fil du vil meget gjerne ha så søker du etter den på alle fremtil du finner den

 

Det beste er å ikke bruke KaZaa og andre "n00b-p2p-pr0gz", mener nå jeg. Du får fyllt maskina med spyware (greit, bruk kazaa lite, da, men fortsatt; ), og det er ekstremt mye virus.

 

Bruk Direct Connect, eller begynn å IRC'e litt, så finner du noen gode FTP-servere hvor du finner det du vil ha.

 

(håper ikke det er ulovlig å poste dette. dette er ikke en oppfordring til warez osv..)

Lenke til kommentar

Mmm, ja, seff. IRC er 200x bedreenn alle andre sammenlagt, men mye værre og mer komplekst å bruke.

 

Dessute, jeg har aldri oppfordret til warez o håper du ikke komer til å bruke programmene til det. Alle p2pprogrammene jeg har foreslått er lovelige og kan brukes til veldig mye utenom det å spre warez! :)

 

Hmm, forresten, kan være at Edonkey ble nagla fast av RIAA.. Uff :( Ikke bruk det da hvis det er tilfelle :)

Lenke til kommentar

:evil::evil:

Nødmelding til alle KazaA brukere!

KaZaa har laget en avtale med TeleDanmark om at utlever alt (ip adresser og trafikk info) til Politiet. Bruker du KaZaa vil jeg anbefale at du ikke henter mere, rydder opp på harddisken din og fjerne evt. ulovlig filer. Jeg fikk vite dette av en som arbeider inne på Teledanmark, opplysninger er blitt leveret til politiet den 21/01-03. !!!!!!

:evil::evil:

 

Så last ned imesh 3.01 - www.imesh.com

=) :)

Lenke til kommentar

Hva TeleDanmark gjør kan vi i Norge bry oss midt på ryggen om. Danmark har mye strengere lover på dette området.

 

Når det gjelder p2p-progs:

Kazaalite, ryddig og greit, OG UTEN SPYWARE!

Direct Connect (DC++), flere brukere, ingen virus, men du må share.

 

Alt annet er det ikke vits i å bruke, dette er de to beste.

Lenke til kommentar

Nødmelding til alle KazaA brukere!  

KaZaa har laget en avtale med TeleDanmark om at utlever alt (ip adresser og trafikk info) til Politiet. Bruker du KaZaa vil jeg anbefale at du ikke henter mere, rydder opp på harddisken din og fjerne evt. ulovlig filer. Jeg fikk vite dette av en som arbeider inne på Teledanmark, opplysninger er blitt leveret til politiet den 21/01-03. !!!!!!  

Er dette endel av spywaren som følger med KaZaA, eller er det noe som går ut over lite-brukere også? :-?

Lenke til kommentar

Som nybeygnner ved slike programmer brukte jeg kazaa siden det var det "alle" brukte... Etterhvert fant jeg ut at man var får mye spyware gjennom kazaa. HVertfall den daværende versjonen(kan ha kommet ny nå), men allikavel. Da vikk jeg et virus etter å ha lastet ned og måtte installere windows på nytt og mista alt på hd. Nå bruker jeg imesh og det er jeg super fornøyd meD!! :yes::yes:

 

www.imesh.com er siden. ta en titt

 

mvh

Jensemann

Lenke til kommentar

lol, ja, stol på imesh du!

Hvilket er de beste nedlastningsprogrammene (Kazaa.................) forslag.

*Hvis du har noen forslag så skriv litt om programme du tilbyr meg.

Kazaa eier til mp3'er, for du kan laste ned fra en 9-10 stykker og få en fart som får fenalår til å smake som eplekaker. også til filmer, men litt stress å finne frem siden folk legger til smårare kommentarer, og selv om mange folk har samme film, så er det forskjellige navn på alle :p

DC funker til spill, spesielt. også appz. veldig bra å leeche folk med god hastighet, let etter folk med [bBB] foran nicket. 10mbit inn og ut. elsker de folka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...