Chris_lox Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Så nå har det skjedd, min hovedmail er "stjålet". Dette i den forstand at noen har endret passordet mitt (ja, jeg er 100% sikker på mitt eget passord). Derfor lurer jeg på om jeg kan ta den tilbake (gjenopprett passord funker ikke). Eventuelt om jeg kan klare å kopiere ut mine egne kontakter?
G2Petter Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Hvilken mailtjeneste er det? Hotmail-passordet til en kompis ble knekt, han sendte mail til Hotmail og forklarte situasjonen, så ordnet det seg.
Chris_lox Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 er hotmail ja. sykt kjipt... er en ganske viktig mail.
Chris_lox Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Nei, jeg har ikke tatt imot eller trykket på slike linker. Jeg er ikke helt idiot
cyclo Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Send en mail til suport så får du sikkert hjelp.
L4r5 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Send en mail til suport så får du sikkert hjelp. Helt garantert ikke. Det er umulig for de på support å vite om man er den ekte eieren eller ikke
cyclo Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Ikke helt. 1) Har ikke hotmail spørsmål/svar ved glemt passord? Dette kan benyttes for å identifisere 2) Eieren av kontoen vil også ha informasjon om mailen som befinner seg i kontoen. Samtidig vil de ha logger på når, hvem og hvordan passordet er blitt endret.
Chris_lox Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 (endret) Det verste er egentlig alle kontaktene. Finnes de lagret et sted på pc-en eller noe? Edit: Ser også at mitt hemmelige sprøsmål er endret. Står noe på et språk, minner om russisk eller noe. :S Hemmelig spørsmål: Imię pierwszego zwierzęcia Endret 19. november 2007 av Chris_LoX
Pozzolan Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 "Imię pierwszego zwierzęcia" Er polsk og betyr "navnet til ditt første dyr" Men send en mail til Hotmail supporten og du vil sikkert få hjelp
Chris_lox Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 Okay.. Har sendt mail, så får se hvordan det går. Har allerede begynt å lage en nye en, men det var uansett på tide. Men hadde vært greit å få kopiert alle kontaktene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå