Gå til innhold

BF2 vs Crysis vs Cod4 (multiplayer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg falt ikke CoD4 helt i smak. Altfor random for meg. I fps er det den raskeste personen som er GOD nok som skal vinne. Ikke den personen som hadde opp gæveret mens jeg lada!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Litt off topci: Bare å unlocke raskere lading. Og ja, man kan bli bedre på å lade. ;)(slik at man vet når man skal lade, og at man tar dekning hver gang)

Sjelden jeg blir skutt mens jeg lader.

bare for å kverulere litt. :p

Endret av andrull
Skrevet (endret)
Litt off topci: Bare å unlocke raskere lading. Og ja, man kan bli bedre på å lade. ;)(slik at man vet når man skal lade, og at man tar dekning hver gang)

Sjelden jeg blir skutt mens jeg lader.

bare for å kverulere litt. :p

Vet. Føler av en eller annen grunn at jeg har mindre kontroll i cod. Å slippe å unnequipe for å knive er elsk ;)

Endret av BlåseJobb
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hmm, vanskelig valg

Har ikke testet crysis, men har både CoD4 og BF2

CoD4 er som nevnt mer kaotisk, men gir kanskje dermed ett litt bedre inntrykk av hvordan Close Quarter kan forløpe seg(selv om det noen ganger blir litt spawn og dø...)

I CoD4 er jo rundene vesentlig kortere og...

Men det kommer helt ann på hva du føler for å spille. Om du liker intens action og adrenalin i nesten alle rundene er CoD4 noe for deg, om du derimot er ute etter litt "roligere" runder er nok BF2 best

Skrevet (endret)

Halo3 gir meg en BF2 følelse av at man kan ha det mye artig.

CoD4 gir meg lite følelse av at det finnes noe morsomt og gjøre.. Og Glitche ikkno artig det nei..

snakker vi multiplayer er BF2 uslåelig

Når Bands of Brothers kommer ut så er det "fuckings bye'd". En demo på xbox live har vært KONGE! Gleder meg

Endret av Deimos87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...