Gå til innhold

Elkjøp/Happycare - Ny telefon, byttes?


veos

Anbefalte innlegg

Hei! ;)

 

Knuste for et par uker siden min N95. Hadde Happycareforsikring fra Elkjøp og fikk dermed erstattet telefonen, så denne er nå på vei i posten fra Happycare i Sverige.

 

Tenkte bare å høre litt rundt her før jeg tar kontakt med Elkjøp, men er det noe mulighet for at jeg kan få levert inn igjen N95'en og lagt til et par lapper og fått meg en ny telefon? Den er kjøpt i august i år, og den jeg får tilbake fra Happycare er jo helt ubrukt og i orginal embalasje. Vi kan vel bare slå fast nå at jeg ikke har rett på noe ny telefon, vel? Det kommer vel ann på hvor kjekke Elkjøp vil være? Jeg regner med det ikke går, ettersom de da taper på dette? Hørte med Happycare om de bare kunne legge inn en rekvisisjon på Elkjøp, så kunne jeg legge til et par lapper, men det kunne de ikke siden de helt sikkert taper på det.

 

Altså, tror dere Elkjøp vil ta tilbake en ubrukt N95? Vet jeg leter etter nåla i høystaken her, men jeg prøver meg uansett! ;)

 

 

Vegard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik det var før kunne happycare legge inn en rekvisasjon til butikken og du kunne legge i noen lapper for å få en annen ny telefon. dessverre var det for mye missbruk av dette ved at folk knuste telefonene sine når de gikk lei av dem, for så å betale "et par hundrelapper" ekstra for en ny phet telefon.

 

Det er nokk lite sannssynlig at du får byttet telefonen i noe annet. En ulåst telefon har ofte ikke noe form for forsegling på esken og elkjøp kan ikke da "sjangse" på at esken er urørt.

Endret av Loko
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...