turak Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 (endret) når jeg spiller bf2 stopper den opp av seg selv helt uten noen grund, noen andre som har opplevd dette og/eller har en løsning ? Endret 19. november 2007 av turak
Brede_Skapstroppen Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 litt mer info om hva som faktisk skjer....når det skjer og om dette er et problem du kun opplever i BF2, eller om det gjelder andre spill også. Kommer det noen feilmeldinger, blir du kastet til Desktop, meny eller slår maskinen seg helt av? Så mye infor om hvordan dette fortoner seg som mulig er lurt!
turak Skrevet 19. november 2007 Forfatter Skrevet 19. november 2007 litt mer info om hva som faktisk skjer....når det skjer og om dette er et problem du kun opplever i BF2, eller om det gjelder andre spill også. Kommer det noen feilmeldinger, blir du kastet til Desktop, meny eller slår maskinen seg helt av? Så mye infor om hvordan dette fortoner seg som mulig er lurt! han blir kastet tilbake til desktop også skrur BF2 seg av, de er ingen feil melding... den bare slutter og virke ca. vært 10-15 min ...
Dernel Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Reinstaller et par ganger så funker det nok.
turak Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Reinstaller et par ganger så funker det nok. dessvere er de prøvd, fikset de ikke ...
Brede_Skapstroppen Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Ok.....jeg legger til grunn at dette kun er et problem i BF2 og ikke i andre 3D-spill - oppdater drivere til skjermkortet - oppdater drivere til lydkortet - sjekk at Punkbuster er oppdatert (evt prøv på en server som ikke kjører PB) Litt vanskelig å si hva som kan være galt utifra disse opplysningene, men skriv litt om hvilken maskinvare du kjører med. Prosessor, skjermkort, hovedkort, minne og Powersupply. Min umiddelbare tanke er at det er skjermkortet, prosessoren eller chipsettet som blir for varm. Sjekk at det ikke er mass støv og drit i viftene, at viftene går rundt, at alle ledninger er skikkelig tilkoplet og evt kjør en diagnose på skjermkortet for å se om det utvikler høyere temperatur under BF2 enn det som er vanlig. En annen mulig feilkilde ligger i at PSU sliter med å levere nok strøm. Dette ville vanligvis da vist seg i andre programmer også, så jeg ser ikke dette som så veldig sannsynlig. Uten å ha flere fakta på bordet så ville jeg tro at problemet ligger i enten Drivere til maskinvaren, maskinvarekonflikter eller at det er for høy temperatur på en eller annen vesentlig komponent. Det kan jo også være at RAMen sliter med en defekt brikke eller noe. Som du skjønner så er det mange ting som kan føre til feil, slik at jo mer info om maskinen og problemet, des bedre er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå