Gå til innhold

Hva er den beste måten å få Exodar rep. ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feil, dette fungerer ikke med blood elves og draenei... i alle fall etter all dne klagingen jeg har hørt på wow forums...

 

PRøv cloth greia, og gjør quests i outland for draeneiene.. de som tilhører exodar.. det står når du holder musen på dem

 

Nøyaktig hva er det som ikke fungerer med Exodar/Silvermoon? Link til denne ''klaginga'' ?

 

AV turnins får man i alle fall Exodar rep av, jeg var langt inni Honored før expansion på denne måten.

Lenke til kommentar
Feil, dette fungerer ikke med blood elves og draenei... i alle fall etter all dne klagingen jeg har hørt på wow forums...

 

PRøv cloth greia, og gjør quests i outland for draeneiene.. de som tilhører exodar.. det står når du holder musen på dem

 

Questene i startområdet er sperra, men level 6-20 er åpen for alle. Sånn er det hvertfall på Horde- sida.

Lenke til kommentar

Gjør alle quests i Azeroth, BORTSETT fra low level (<20) draenei questene. Du får en viss andel hos alle byene (20% eller noe) i tillegg til den byen questene gjelder for. Men Draenei questene får du IKKE rep for hvis du er over 20. Så det er bare å ta turen til de andre startområdene. Det er først helt på slutten du bør bruke penger på cloth.

Lenke til kommentar
Gjør alle quests i Azeroth, BORTSETT fra low level (<20) draenei questene. Du får en viss andel hos alle byene (20% eller noe) i tillegg til den byen questene gjelder for. Men Draenei questene får du IKKE rep for hvis du er over 20. Så det er bare å ta turen til de andre startområdene. Det er først helt på slutten du bør bruke penger på cloth.

 

 

i hvilken patch ble det gjort om slik at man ikke får rep for questa under lvl 20? jeg fikk rep for alle de questa når jeg rep farma exodar. dog det var første uka etter tbc release, så godt mulig det er forandringer nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...