Gå til innhold

frakoblet server på warhawk


drasdo

Anbefalte innlegg

Har prøvd å finne svar på hva som er problemet når jeg spiller warhawk...

kom over noen i usa som hadde akkurat det samme problemet som meg, er det noen her som har det samme?

 

Problemet er når jeg spiller warhawk er at jeg blir frakoblet etter 10-15 min og det står at spillet er over. Alle andre rundt meg bare springer i ring og er helt borte, samme med fly og tankser.

nettet mitt er koblet til kabel og det er ikke noe problem med dette, pluss at jeg har prøvd med å slå av media systemet på ps3 uten effekt

har også brukt den siste oppdateringen som er til warhawk og i tillegg slettet og instalert warhawk 3 ganger....

 

jeg gjør nesten alt for at noen kan hjelpe meg med dette, en god belønning til den som klarer å løse denne gåten

jeg er avhengig av dette spillet, men det hjelper så lite når jeg har over 100 poeng å det er igjen 4 min så blir det stopp

 

Hjelp meg noen

 

Mvh Drasdo

Endret av drasdo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feilen er i alle fall bunn og grunn det at spillet mister kontakt med server. Og siden ingen andre har noen store problemer, antar jeg at feilen ligger i huset ditt et sted.

Bruker du trådløst?

playstationen min er kobelt via kabel så den er ikke trådløs, og har ikke noen problem med å spille andre spill online

mister kontakt med server men kommer rett inn på en ny server når jeg har mistet kontakten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...