eminem1 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 HeiHei Jeg har nettopp kjøpt meg Medieval 2 og trenger litt hjelp Hvordan bygninger burdte jeg bygge først? Har noen en adresse der det står hva de forskjellige husene hjelper til osv..?
Tommy T Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 vel når du skal bygge en bygning står det forsåvidt en bekrivelse av hva den gjør og hva den hjelper mot. ellers kan du jo lese FAQen, da blir du en del klokere
eminem1 Skrevet 18. november 2007 Forfatter Skrevet 18. november 2007 Hvordan kan jeg bli med i sånne opptog? Fikk melding om at det var det i Jerusalem, men skjønte ikke hva jeg skulle gjøre for å bli med
Shicca Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Halloen! FAQ (Frequently Asked Questions, eller Ofte Stilte Spørsmål). <- Link du kan klikke på Denne tråden inneholder mange spørsmål, samt tips på hvordan det meste fungerer i Medieval II. Ta å les den før du stiller spørsmål, da det meste burde være svart på allerede. Men for å svare, et lite utdrag fra nevnte post. Du trenger en hær med minst en General og 8 soldatgrupper for å bli med i et korstog. Når du har denne hæren, bringer du opp Unit Scroll (høyreklikk på hæren), og Generalen har da "Join the Crusade" knapp nederst i venstre hjørne. Trykker du på denne, vil hæren din bli en korstoghær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå