Stage Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Merkelig og skummelt problem på gang. Det begynte like etter jeg skrudde på PC-en - da jeg skulle gjøre noe med en fil (husker ikke hva) på HD1 (Windows-HD'en) tok det uvanlig lang tid, og det hørtes ut som om harddisken skrudde seg på - den "spant i gang". Like etterpå skulle jeg kopiere en fil fra en HD2 til HD1, men fikk bare en en feilmeldingen om at filen kunne være i bruk eller at harddisken var full. Etter å ha prøvd et par ganger til begynte skjermen å gå i dvale/intet-signal modus, men skrudde seg på igjen etter et par sekunder. Jeg er ikke sikker, men det virka nesten som om det skjedde samtidig som harddiskene ble skrevet til - lasta ned med Bittorrent til HD2, og prøvde som sagt å kopiere til HD1. Jeg kjørte så SeaTools, hvor begge diskene fikk "Passed" på Short Drive Self Test. Jeg satte på en Long test for HD1 og henta meg litt mat, og da jeg kom tilbake hadde testen mer eller mindre stoppa (uten å fullføre) og HD'en lagde en fæl lyd. Jeg reboota og prøvde å pakke ut en stor Rar fil på HD2, men den kom ikke lenger enn et par prosent før den stoppa. Jeg kjørte SeaTools igjen, men denne gangen gikk sjekken på begge diskene så treigt at jeg bare måtte reboote igjen. Hva faen? Er plutselig begge harddiskene knæsja? Eller er det Windows/Windows-disken (HD1) som streiker og fører til de andre problemene? Eller er det kanskje strømforsyninga? Eller hovedkortet? Hjelp!
Hårek Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Du kan kjøre Seatools fra CD, med en disk tilkoblet av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå