Yourey Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg trenger litt hjelp her... Vet noen hvordan jeg kan få GunGame Mod til CS: Source? Jeg tenkte jeg skulle starte en GunGame server på Dedicated Server... Håper jeg får hjelp snarest
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Her finner du en annen som har spurt om det samme. Den ligger faktisk på første side, og det ligger også flere guider i Nyttige tråder i CS-forumet *LES HER FØR DU SPØR* Bruk også søkemotoren før du poster en ny tråd. Velkommen til forumet.
Jooakim Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 [standardsvar] Hei! I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter. Joakim. Du må da huske å lese SourceMod-guiden, og ikke AMX-guiden. :-)
Yourey Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 Hei... Jeg har nå installert Meta Mod, SourceMod og GunGame:SM. Men det kommer ikkje opp noe da jeg skriver "meta list" i serverconsole. (Jeg bruker source dedicated server) Er det noe jeg kan skrive i serverconsole får å aktivere GunGame? Har lagt opp "source dedicated server/cstrike-mappa", så du kan se hva jeg eventuelt har gjort gale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå