AudiCab Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg har forsøkt å hjulpet min kjære med å redigere litt hjemmesiden. Hun har laget en side ved hjelp av One.com sin generator. Og så har jeg prøvd å gjort en del ting som det ikkje var mulig å gjør i den webcreatoren som var der. Jeg har laget en iframe, så hun kan ha samme hovedside hele tiden og kun forandre det som er inne i iframen. Jeg har egentlig veldig liten peiling på dette,men førsøker så godt det er å prøve meg fram til med meste. Nå har jeg fått laget den til sann som den skal vær men har problem med at den vises forskjellig i Opera og i IE. Siden det gjelder er www.voffsen.com . Noen som kan fortelle meg hva jeg har gjort galt? eventuelt gå inn å se på koden hva som mangler eller jeg burde ha lagt til?
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 En plass å begynne er validator.w3.org. Siden inneholder mange grove feil som gjør at nettlesere kan tolke den forskjellig.
AudiCab Skrevet 17. november 2007 Forfatter Skrevet 17. november 2007 En plass å begynne er validator.w3.org.Siden inneholder mange grove feil som gjør at nettlesere kan tolke den forskjellig. Hmm..ja,der kan du sjå..hehe. Har litt å jobbe me der ja! takk for svar da ihvertfall..
Ståle Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg ville sett pa et includescript, istedenfor a bruke iframe. Morten har et bra includescript i PHP. Det gjor nesten det samme som iframe, bare at du da far linker som /?side=hovedside (feks) og kan kopiere link til den siden du er pa, rett fra adressefeltet. Det folger med en god readme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå