pstub Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Jeg vil legge Mine Dokumenter mappa over på en annen partisjon på HD'en min, og lurer på om dette er mulig å stille inn i WinXP? Vil da også at default mappa endres når man går inn i Utforsker. Er det noen som kan hjelpe meg???
MistaWu Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Trykk på egenskaper for Mine Dokumenter Velg Plasserring og Flytt
bekkelund Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 du trykker på egenskaper på "mine dokumenter" og velger "move/flytt". skulle vel ikke være så vanskelig.
pstub Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Skrevet 4. februar 2003 Bytter da også default visningsmappe når jeg åpner Utforsker? Høres jo mistenkelig enkelt ut. Kan jeg gjøre dette med hele "Documents and settings" mappa? Takker for hjelp!
Ueland Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 vanskelig å flytte hele documents and settings mappa da den hele tiden er i bruk.
MistaWu Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Du får bare flyttet "Mine Dokumenter" mappa.. Documents & Settings ligger det en del system filer til brukerprofilen din, så den får du ikke flyttet...
Mongus Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 jepp. documents og setting innholder "systemfiler", som ikke kan flyttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå