Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nye Online ADSL fra Telenor, 1GB sperre:-(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også har dette abbonementet :(

det visste seg at faren min skulle kjøpe seg ny pc, og da måtte du binde deg til Nye Online adsl, og han trudde at det var sånn at man kunne være så mye på nettet som man ville, for det har jo andre hatt før dette kom, men nå har vi det, og vi må være "gjerrige" på hva vi gjør på nettet :'(

 

Etter 12mnd skal jeg love at det blir noe annet!

Lenke til kommentar

Jeg fikk bestilt 704/128-linje den 3 feb. og ble lovet oppkoblig neste dag!!

Neste dag ingen oppkoblig.Ringte og fikk vite om den nye køen som skulle ta 3 dager.(Ingen snarveier,sa damen) Ventet i 3 dager,ingen oppkobling.Ringte og fikk vite at jeg ikke kunne få 704/128 fordi det hadde gått ut 1 feb.Min bestilling ble cansla.Ringte igjen til telenor og traff et medmenneske.Han fiksa hele suppa.Så jeg har fått adsl 704/128 fart og det etter 1 feb!!!! :o

Hva er feil med Bluecom 720/128-490 fri nedlastning eller

Tele2 som er enda billigere?? :roll:

Lenke til kommentar
Var skeptisk med en gang jeg så at man må betale 750kr i måneden for ubegrenset bruk hos Telenor, men da jeg tenkte over det, så var jo 1024/256 30GB/mnd for 549 er vel ganske bra det også. Nå har ikke jeg noen erfaring angående hvor mye man laster ned på ei så rask linje, men 30 GB høres jo ganske mye ut.

Det er der du tar feil min gode venn....

Nei det gjør han ikke, ikke alle som laster ned hundre vis av filmer vet du. Har nettopp byttet fra 704/128 til 1024/256 med 30GIB begrensning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...