Gå til innhold

Har jeg bra ytelse i crysis i forhold til hardware mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo

Jeg har amd x2 3500+@2,2 ghz, 2 gig ram, 7900gt 256 mb og vista, kjører i 1280x1024 på low og har ca 20-30 fps -_-

er det nogelunde hva jeg kan forvente eller er det noe lavt i forhold til hva jeg burde hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm virkelig? ;s

hvorfor valgte spillet medium når jeg kjørte optimize da? :S

vanligvis så pleier optimize å funke greit på andre spill... pleier å få grei ytelse da...

vil jeg merke stor forskjell om jeg bytter til xp?

Skrevet

Jeg har amd x2 5200+, 8800gts 320mb og 2gb ram og jeg kjører det på rundt 20-50 fps på medium. 50 fps er bare av og til.

Skrevet
hmm virkelig? ;s

vanligvis så pleier optimize å funke greit på andre spill... pleier å få grei ytelse da...

Ingenting funker greit når det gjelder optimalisering i Crysis :p

Ikke engang 2x8800Ultra i SLI kan kjøre det på fullt.

Uansett, har du de nye driverne? De skulle viss nok hjelpe en god del for optimaliseringen på lavere innstillinger.

Skrevet

hmm ja okei ;P

tja er litt usikker på om jeg har nyeste driverne,,, brukte windows update til å laste ned nyeste driverene rundt den 10 nov, men skal laste ned fra nvidida og...

Skrevet

jaja :/

men trur dere at det vil hjelpe mye ved å bytte til xp?

btw, runna akkurat spillet :p

syns ikke det var spess vanskelig på delta xD

Skrevet

la inn xp og ligger på ca 20-30 fps på medium på samme oppløsning ;p

men har bare testet det i 5 min på første banen da... så brått faller det litt når jeg kommer ut i litt mer "frodig" jungel ;P

Skrevet (endret)

Optimize tester ikke akuratt spillet opp mot PC-en den bare velger noe ut i fra Hardware info :p

Ville gått for og teste ut forskjellige kombinasjoner for og oppnå mest mulig :)

Med dette mener jeg at den leser av i nfo filer hvor høye alle kompontene er, og ikke hvor mye de kan yte :p

Endret av Johsse
Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet
hmm virkelig? ;s

Jeg har alt på high, aa på 0 i 1152x864 med c2d 6400 2,13GHz, 2GB ram og et Radeon HD 2900XT. Prøvde med to, men da klikka bare spillet :S (ikke send)

Skrevet

nå har jeg gama det litt i xp... må si det er syk forbedring i ytelse... kjører alt untatt fysikken på den "venstre rubrikken" på medium og på den "høyre" så kjører jeg high og har rundt 30 fps og vil si det absolutt er greit å spille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...