Gå til innhold

Grafiske bugs i crysis


Anbefalte innlegg

Var ikkje heilt sikker på kva for ein kategori eg skulle posta detta. Det er så mangen :p

Men uansett, i det siste har eg fått fryktelig mangen bugs i Crysis. Det det kjem store vegger av ingenting. berre ein farge, feks svart eller grøn.

 

 

xevv.jpg

 

 

Nåken som veit kva som kan vera grunnen til detta? det var ikkje sånn til å begyna med.

Endret av TumTum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde samme problemene, men tror jeg har løst de ved å reinstallere driverne. Gjorde slik:

1) Avinstallerte driverne og restartet

2) Brukte drivercleaner

3) Installerte nye drivere (nyeste ikke-beta)

 

Hmm, eg gjorde det samme, men installerte beta. Får prøve nyaste non-beta då :)

Lenke til kommentar

Får samme dritten. Ofte så er det manipulerbare objekter som blinker; Tønner, pappesker, gjerder og bildekk feks.

Er blitt så lei at jeg har sluttet å spille, ødelegger helt opplevelsen.

 

Har avinstallert drivere, og kjørt drivercleaner, og lagt inn drivere på nytt. Uten at det gjorde saken noe bedre.

INFO: ATI HD2900PRO og Catalyst 7.10

 

Noen som har flere tips?

Lenke til kommentar

Har selv 8800gts, så kan ikke tro at det er driverene. I og med at det ser ut til å skje på ulike kort og driverversjoner. Men skal ikke si noe for sikkert selvfølgelig. Bruker 169.09 beta nå, da det stod at den var anbefalt. Men det samme skjedde med den forrige driveren og (Tror det var 163.xx).

Lenke til kommentar
Får samme dritten. Ofte så er det manipulerbare objekter som blinker; Tønner, pappesker, gjerder og bildekk feks.

Er blitt så lei at jeg har sluttet å spille, ødelegger helt opplevelsen.

 

Har avinstallert drivere, og kjørt drivercleaner, og lagt inn drivere på nytt. Uten at det gjorde saken noe bedre.

INFO: ATI HD2900PRO og Catalyst 7.10

 

Noen som har flere tips?

Og der kom løsningen? http://www.hardware.no/nyheter/programvare...7_11_klar/45620

Har ikke sett ATI sin Crysis Hotfix tidligere: http://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=30533

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...