Gå til innhold

Får ikke montert cpu kjølern


Squabble

Anbefalte innlegg

Kjøpt en q6600 men får ikke satt den på skikkelig. De fire man presser ned for å feste den vil ikke feste seg alle på en gang. Noen som har noen tips? Er redd for å legge noe særlig mer trykk over dem enn jeg allerede har gjort...

 

Står at man skal trykke inn diagonalene samtidig, men begge vil ikke feste seg på en gang. Begynner å bli veldig frustrert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke no vits å kjøpe ny vifte...sjekk den hendelen som ikke "klikker seg på plass".

Den stikker sikkert litt ut...vri hendelen slik at den blir løs..dra den helt tilbake, kan være du må trøkke litt med fingrene hvis plastikken har utvidet seg.

Så kan du feste den igjen.

 

EDIT:

Man må trykke helt til man hører at dem "klikker" på plass...kan også se det bak på HK, den hvite plastikken formet som en pilspiss skal utvide seg slik at dem stikke ut på sidene av hullet på baksiden av HK.

 

Husk også å vri hendelene i riktig retning før du skal feste viften.

Endret av MeepTheSheep
Lenke til kommentar

Har akkuratt strevd med det samme problemet i dag/nå en god stund. Den var veldigt irreterende for å si det veldigt fint. *whoosa* den henger ikke helt skikkeligt ennå, detter sikkert lett ut viss en skal flytte på PC-en for å gå på datatreff eller noe. Viss jeg hadde presset hardere hadde jeg knekt HK

Endret av Willy the kid
Lenke til kommentar

Jeg pleier å bruke en skrutrekker for å trykke dem på plass da det ofte er klønete å komme til. Neste gang du skal oppgradere hovedkortet ditt, og det gamle ikke er noe å spare på, prøv å knekk det i to! Det er faktisk helt utrolig hvor mye et sånt kort tåler!

 

"Willy the kid": Bruk skrujern og få alle godt på plass. Kjiipt hvis du skal oppleve som vinzenT at skjermkortet går til helvete fordi du er litt for redd for å trykke for hardt på hovedkortet. Trykk på bare du, garanterer at det går bra! ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...