Gå til innhold

Spill PC til under 9000kr. Blir det noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelper brodern med å finne en spill pc. Handle vognen er ikke endelig, men en god indikasjon på hva jeg har tenkt. Kom gjerne med innspill hvis vi har glemt noe eller dere ønsker å anbefale andre produkter.

 

Handlevogn

 

Får bare opp "Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen" når jeg trykker på linken din. Uansett bør 9000kr være nok til en kjempebra spill-pc, i hvertfall hvis du ikke trenger skjerm.

Endret av zapper
Lenke til kommentar
Fikse det slik at vi kan se vogna?

 

yep, du må klokke av for der det står at du kjør handlevognen offentlig, ellers kan vi ikke se den uten din private innlogging. 9000kr er som regel mer enn nok for en gaming PC, men det kommer litt ann på om du skal ha skjerm statur, mus osv osv. eller bare selve maskinen.

 

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Hvis ikke handlevogna fungerer så får det heller være. Her er komponentene jeg tenkte på.

 

Abit IP35 Pro

 

Antec Nine Hundred (ikke sikkert, men tilsvarende pris/kvalitet)

 

Asus Geforce 8800GT TOP (Eller et billigere GT kort)

 

Corsair HX620W (ikke helt spikret denne heller)

 

Crucial BallistiX PC2-6400 2 GB (2 x 1GB)

 

Intel Core 2 Duo E6750

 

Noctua NH-U12F (CPU kjøler)

 

Plextor PX-810A/T3B

 

Samsung SpinPoint T166 500 GB SATA

 

Prisen var rundt 8500kr, men det var ikke aktuelt å bestille fra for mange forskjellige butikker. Denne listen ble satt sammen for å se hvilket prisnivå vi ville havne på og om dette var bra nok.

 

Maskinene skal brukes til spill slik som Half Life 2, Bioshock, Crysis, Gears of War og diverse bilspill (Dirt, Flatout 2 og diverse simbin spill).

 

Skjerm er ikke tatt med, men det blir nok en 22"widescreen LCD så spillene vil bli kjørt i 1650x1050 hvis de har støtte for det.

 

Takk til alle som har prøvd å hjelpe til. Beklager at handlevogna ikke var/er tilgjengelig for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...