Gå til innhold

Sapphire radeon 9700 pro Problem


EverQuest

Anbefalte innlegg

får ikke mit sapphire radeon 9700 pro til og funke . det lagger som F i games.

 

bruker de nyesete catalyst drivere og har flashet bios , har msi KT4V hovedkort . bruker win xp , og directx 9.0 . cpu xp 2400 . 1 giga 2100 ddr , ram . har ogsaa testet dette kort på en annen pc ,

med msi K7T turbo HK og amd 1200 cpu med 1 giga sdram .

hadde samme problem lagger vildt når jeg spiller everqest .

mitt gamle GF 4 mx 460 funker bedre ,, HELP .. suger og bruke 3000 kr på et uber kort når det ikke funker ,,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Hadde samme problem som deg, jeg bare lurer på at du har første revisjon av Sapphire kortet der dette er et kjent problem.

Løsning er å få byttet til et tilsvarende kort, med et fra hercules.

P.S før du bytter bør du prøve en reinstall uten DirectX9, og bruk 7.81 drv...............cat3.0 :woot:

Lenke til kommentar

Hei! Ser at du har ASUS hovedkort,det har vist seg og være en dårlig kombinasjon med Sapphire kortet.

Dette har jeg prøvd med A7V8X, er ikke helt sikker på om dette gjelder A7N8X kortene også. Men jeg byttet til MSI KT4 Ultra og kjører uten problemer nå.

 

MSI KT4 Ultra

Hercules Radeon 9700 Pro

TwinMos 512 Mb

AMD XP2400

2 x Seagate 80 gig

3D Mark:13425 Uten over klokking

Lenke til kommentar
Hei! Hadde samme problem som deg, jeg bare lurer på at du har første revisjon av Sapphire kortet der dette er et kjent problem.

Løsning er å få byttet til et tilsvarende kort, med et fra hercules.

P.S før du bytter bør du prøve en reinstall uten DirectX9, og bruk 7.81 drv...............cat3.0    :woot:

 

hvordan finner jeg ut om hvem revisjon av kortet jeg har.. og hva som er normalt der ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...