Gå til innhold

crysis; hvor har de gjemt denne fangen da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problemet.

 

står at du skal finne et eller annet med noe komunikasjons enhet som står i den andre byggningen ved siden av skolen, men det skjer ikkeno når jeg trykker "use this"

 

PS: jeg får buggs når jeg bruker sniperrifla? noen flere.....?

 

Edit: er det ikke bare en fange da?

Endret av Tornado78
Lenke til kommentar

Andre fangen finner du i noe som heter "excarvasion site" eller noe...laaaangt oppe i dalføret.

 

Følg elva så langt den går, veien opp er 2 delt, du kan også følge veien som går oppover.

 

 

Om spillet lagrer etterhvert som du flytter på deg (dvs lader nytt mapp og mellom lagring).

Så er du på rett vei, sånn logiskt sett..

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Har samme problemet.

 

står at du skal finne et eller annet med noe komunikasjons enhet som står i den andre byggningen ved siden av skolen, men det skjer ikkeno når jeg trykker "use this"

 

PS: jeg får buggs når jeg bruker sniperrifla? noen flere.....?

 

Edit: er det ikke bare en fange da?

HAHA jeg vet.. hadde samme problemet. det er fordi jeg hadde alt på high, men så skifta jeg til über high og da funka det:S rare greier. Prøv det du;)

Lenke til kommentar

hvis du ikke har fått nytt oppdrag etter at du har sprengt 2 tanker da er det bug. samme bug som jeg og mange mange andre har fått. Det du må gjøre er å spille fra begynnelsen av denne landsbyen der hvor du står oppå fjellet og ser ned på landsbyen. Denne gangen må du ta en annen vei innover landbyen. Spreng 2 tanker og da får du nytt oppdrag.

Endret av evgeny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...