Gå til innhold

PS3 60 GB med 2 kontrollere og 2 spill for 3999.-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg prøvde å ringe Elprice i dag, men det ser ut for meg at dei har flyktet skuten for eg stod i kø 20 minutter uten at det var nokon som tok telefonen. Da gadd eg ikkje vente lengre. :thumbdown:

Så eg får håpe at Elprice legger ut ein skikkelig melding på denne siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte denne mailen til El-price nå:

"Hei! Det går veldig mye spekulasjoner om ps3 60g tilbudet deres! Dere sa på mandag at den kom inn igår, og nå er den forsinket! Lenge!

Kommer dere til å klare å levere? Har dere solgt fler enn dere klarer å levere?

Kundene som har bestilt hadde satt veldig pris på om dere sendte ut en mail som kan oppklare litt situasjon på dette!Og hva som er grunnen til at de er så mye forsinket?

For alt dette setter dere i ganske dårlig lys!

Håper virkelig på svar!"

Håper jeg virkelig de kommer med et sakelig svar!

Skrevet

Rett skal være rett: Elprice har IKKE tatt betaling for oss som har forhåndsbestilt pakketilbudet på 60Gb.

Så dermed er det Elprice som taper mest penger på denne forsinkelsen. De får jo ikke inn penger før de får sendt ut varene.

Skrevet
Så dermed er det Elprice som taper mest penger på denne forsinkelsen. De får jo ikke inn penger før de får sendt ut varene.

De sparer penger om de ikke kjøper opp partiet... De selges jo med tap.

Skrevet

De sparer penger om de ikke kjøper opp partiet... De selges jo med tap.

Men de kommer jo til å tape stort på det i lengden. Tenk på alle de som har bestilt, som ALDRI kommer til å sette sine føtter i en elprice butikk, om de velger å trekke tilbudet! Og slike rykter sprer seg fort...

Skrevet

Selvsagt. "Å selge med tap" er en investering i denne sammenhengen. I alle fall om de klarer å levere. Både blest om tilbudet/butikken og mersalg av PS3-spill og saker som selges med god margin.

Skrevet
Får man PS2 40gig versjonen i butikk hos Elprice, eller er det bare nettbestilling?

Ingen av stedene. Det er i alle fall min erfaring.

Jeg bestillte min tysdag, og den har enda ikke blitt sendt :<

Skrevet (endret)
Får man PS2 40gig versjonen i butikk hos Elprice, eller er det bare nettbestilling?

Elprice har "sendes innen tre dager" på 40gb modellen for fjerde dagen på rad.

It was a lie on tuesday, and it still is.

Endret av Hayward
Skrevet (endret)

Får jeg ikke min PS3, så blir jeg rimelig forbanna, så da setter jeg tv2 hjelper deg på saken..

Edit: Di svarer heller ikke på telefon, og heller ikke må mail :<

Endret av Schjellin
Skrevet
og hva sa de?

Jeg ringte til noen som ikke hadde noe med Internett leverandøren i hele tatt da, siden internett leverandøren ikke tok tlfen. Så jeg spurte hvorfor ikke 40GB min var sent, så sa di at den kom til og bli sendt antageligvis mandag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...