Gå til innhold

Årets lekreste mobil? (Avsluttet for lengst)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVA sammenlignet du da ?  Bilder eller hva ?

 

Alle andre sier S55-displayet er bedre  :D

Jeg sammenlignet ikon og de tekst baserte menyene. Bilder har jeg ikke sammenlignet ettersom jeg ikke ser helt poenget med det !!! Jeg har nå hørt de som klaget på displayet til S55 også, så det finnes andre enn meg også. Du har din mening og jeg har min, slik er livet :)

Lenke til kommentar

Først vil jeg si at molna og cure kunne ha dratt til et annet tema; dette var et avstemnings-tema, ikke krangletema mellom T68i og S55. Dessuten tror jeg det er ganske klart hvilken av de to folket foretrekker... Her er uansett listen: (Jeg har nå fjernet de med en stemme)

 

Siemens S55..........13

Nokia 6100.............4

Nokia 7210.............2

SonyEricsson T68i...2

Motorola T720.........2

Lenke til kommentar
T68i selvfølgelig. Alle Siemens telefoner er jo så og si like "stygge" og dessuten har S55 en vanvittig dårlig/grøtete skjerm.

 

da jeg leste gjennom hele temaet her slo det meg at cure umulig kan ha mye peiling. Selfølgelig kan du sagt feil eller noe - men. Det er NOKIA - ikke siemens - som lager like telefoner.

 

Er forresten møkk lei av maset mellom s55 og t68i, bildet molna viste oss kan ikke misforstås. S55 ser bedre ut en t68i, og har bedre skjerm. stå på molna :)

Lenke til kommentar

Får litt uklare svar fra Cnil og bulldog der, men uansett om det gelder klare svar eller ikke er det ingen som kan hamle opp med den lille saken fra tyskerne... Her er sluttresultatet:

 

Siemens S55 vant da med hele 16 stemmer = Siemens S55: 16

På andreplass finner vi Nokia 6100 med 4 = Nokia 6100: 4

På tredjeplass kommer den jeg selv har, T720 = Motorola T720: 3

På delt fjerdeplass kommer da Nokia 7210 og SE T68i = Nokia7210/SE T68i = 2 stemmer hver.

 

Takk til alle som stemte :)

Lenke til kommentar
Det er NOKIA - ikke siemens - som lager like telefoner.

Er enig med at Nokia kan ha en tendens til å lage tvillinger i 5xxx & 3xxx-serien, men de andre mobilene deres er faktisk ikke så like hverandre..

Tilbake til quoten: Har du i det hele tatt sett Siemens modellene lagt på siden av hverandre? (utenom CL50, S40, SL42, SL45/i er alle nesten like)

Her er det snakk om kopiering av design -minst like mye som Nokia.

Eksempler kan ses her og her.

Men ikke misforstå, jeg digger Siemens. Ettersom de var de første på markedet med Mp3 på mobilen har de fått min respekt, hehe.

(vil ikke ha noe krangling, bare får frem et poeng) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...