Gå til innhold

Årets lekreste mobil? (Avsluttet for lengst)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har fortsatt en klar leder, og det er fortsatt Siemens S55. Jeg har tenkt litt for meg selv, og kommet frem til at Nokia 8910 er den peneste... /Selv om jeg egentlig ikke liker Nokia i det hele tatt. Bad experiences...)

Listen ser forøvrig sånn ut:

Siemens S55: 9

Nokia 6100: 3

Nokia 8910: 1

SonyEricsson T300: 1

SonyEricsson T600: 1

Samsung SGH-T100: 1

Motorola V70: 1

 

PS: Neste gang jeg er inne å teller opp stemmer, utelukker jeg de med kun en stemme...

Lenke til kommentar

Dere sier noe der, men hvor mange forskjellige hadde du fått? Dessuten hadde jeg ikke tenkt meg hit før i morgen, men bare gikk inn for å se. Vi får se hva det blir til... utelukkelse skjer tidligst i morgen etter halv tre, for da først er jeg hjemme. (gidder ikke å holde på me dataen om morgenen)

Lenke til kommentar

Okei, det blir ingen utelukkelse før i morgen, men her er dagens og de tidligere stemmene:

 

Siemens S55 (sjokk!!!): 11

Nokia 7210: 1

Nokia 6100: 4

SonyEricsson T300: 1

Samsung SGH-T100: 1

SonyEricsson T68i: 1

Motorola V70: 1

SonyEricsson T600: 1

Nokia 8910: 1

Motorola T720: 1

 

I morgen starter utstemmingen... (av de som har kun en stemme...)

Lenke til kommentar
cure: du er tydeligvis lite opplyst når det gjelder mobiler, så til din informasjon er skjermen på S55 bedre enn T68i ;)  Bedre og skarpere farger, ikke så blasse som på T68i.

Jeg vil ikke si at jeg er lite opplyst når det gjelder mobiler. Har sammenlignet begge telefonene side om side og jeg synes at T68i har en totalt sett bedre skjerm. Det er min mening og for meg er det den som teller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...