-=PuNkGuY=- Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Vel, nå har noen heldige sjeler klart å labbe til seg Crysis fullversjon. Hva er deres førsteinntrykk? Levde det opp til forventningene?? Får sannsynligvis min kopi idag eller imorra, og gleder meg voldsomt Gleder meg ekstra mye til hangarmappet multiplayer ! Endret 15. november 2007 av -=PuNkGuY=-
bomelby Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 jeg fikk mitt spill fra CDON i går. Rakk ikke å spille så mye, men en ting la jeg merke til! Lyden klikker OFTE! Det høres ut som "spraking", nesten litt psykidelisk. Noen som vet hva dette kan skyldes? Min Hardware er: Amd Athlon 64X2 4200+ 2 GB RAM GForce 7800GT Audigy 2 ZS Alt med nyeste drivere.
Habitats Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Er det virkelig nødvendig med enda en Crysis tråd? Refererer til 140 sider ren Crysis og en egen tråd for førsteinnstykk, gameplay.
Gekonody Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Punky, da, er du her óg? Jeg har ikke noe førsteinntrykk ennå, men rusler nok kanskje ned og kjøper meg etterpå.
-=PuNkGuY=- Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Jepp, hadde en gaaaammel konto her fra endel år tilbake. Men det virker som det er endel regelryttere her gitt
Ghaundan Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 jeg fikk mitt spill fra CDON i går. Rakk ikke å spille så mye, men en ting la jeg merke til! Lyden klikker OFTE! Det høres ut som "spraking", nesten litt psykidelisk. Noen som vet hva dette kan skyldes? Min Hardware er: Amd Athlon 64X2 4200+ 2 GB RAM GForce 7800GT Audigy 2 ZS Alt med nyeste drivere. Se etter om ett våpen sitter halveis gjennom bakken ett sted, skjer hele tiden hos meg. Lager en sykt irriterende lyd. Tja, det er ganske lineært egentlig, mindre enn de fleste andre kanskje, men fortsatt så er det fjell på begge sider og ett par veier fram, har dog blitt mer og mer lineært etterhvert som jeg har kommet meg videre. Virker som en ganske generisk shooter, foruten nanodrakten, selv om den nesten må være der for at spillet ikke skal føles gjennomsnittlig. Grafikkmotoren derimot virker, tja, på en måte veldig bra, på en annen måte alt for tungdrevet.
Jørgen Sørheim Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Er det virkelig nødvendig med enda en Crysis tråd? Refererer til 140 sider ren Crysis og en egen tråd for førsteinnstykk, gameplay. Og med det.. hengelås.
Anbefalte innlegg