Gå til innhold

CRYSIS - Hva er dine førsteintrykk!?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, nå har noen heldige sjeler klart å labbe til seg Crysis fullversjon. Hva er deres førsteinntrykk? Levde det opp til forventningene??

Får sannsynligvis min kopi idag eller imorra, og gleder meg voldsomt :D

Gleder meg ekstra mye til hangarmappet multiplayer !

Endret av -=PuNkGuY=-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mitt spill fra CDON i går. Rakk ikke å spille så mye, men en ting la jeg merke til! Lyden klikker OFTE! Det høres ut som "spraking", nesten litt psykidelisk. Noen som vet hva dette kan skyldes?

Min Hardware er:

Amd Athlon 64X2 4200+

2 GB RAM

GForce 7800GT

Audigy 2 ZS

Alt med nyeste drivere.

Skrevet
jeg fikk mitt spill fra CDON i går. Rakk ikke å spille så mye, men en ting la jeg merke til! Lyden klikker OFTE! Det høres ut som "spraking", nesten litt psykidelisk. Noen som vet hva dette kan skyldes?

Min Hardware er:

Amd Athlon 64X2 4200+

2 GB RAM

GForce 7800GT

Audigy 2 ZS

Alt med nyeste drivere.

Se etter om ett våpen sitter halveis gjennom bakken ett sted, skjer hele tiden hos meg. Lager en sykt irriterende lyd.

Tja, det er ganske lineært egentlig, mindre enn de fleste andre kanskje, men fortsatt så er det fjell på begge sider og ett par veier fram, har dog blitt mer og mer lineært etterhvert som jeg har kommet meg videre.

Virker som en ganske generisk shooter, foruten nanodrakten, selv om den nesten må være der for at spillet ikke skal føles gjennomsnittlig. Grafikkmotoren derimot virker, tja, på en måte veldig bra, på en annen måte alt for tungdrevet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...