thehazen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Da kan alle sammen decrypte og kjøre igang. Nå skal jeg teste litt før sengetid. Woh.
Slu Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 (endret) Var det bra? Satser på Assassin's Creed istedenfor Crysis akkurat nå. Assassin's Creed appellerer til meg big-time. Endret 14. november 2007 av Slu
Zappy Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Download Decrypt Extract Install Play Det var voldsomt tidkrevende dette her.
thehazen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 (endret) Har testet en time eller to nå. Tja, det er artig og ser fantastisk ut. Ikke noe som gjør meg helt slått ut men fortsatt underholdende og vakkert. Jeg må kjøre en blanding av High og medium for att det skal flyte OK, Jeg har da Shaders og viktige ting på high så det ser vakkert ut men tar mye på medium. Sitter på E6600, 3gb ram, 8800Gts 640mb så dette spillet er virkelig krevende saker som alle sier. Men ja, assins creed kommer i postkassa mi imorgen, og så får jeg en Mass effect promo straks. Og COD4 står i xboxen min. pluss att jeg skal ha GH3 og kane and lynch. Lurer på hvordan jeg skal dele det opp. Får nok bare ta en og en. Endret 15. november 2007 av thehazen
FPShooter Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Anbefaler alle å styre unna EA download da du kun "eier" det du kjøper der i 6 måneder. Etter det må du betale mer. Får du problemer med harddisk/pc om 6+ måneder så har du plutselig ikke spillene dine mer.
Habitats Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Anbefaler alle å styre unna EA download da du kun "eier" det du kjøper der i 6 måneder. Etter det må du betale mer.Får du problemer med harddisk/pc om 6+ måneder så har du plutselig ikke spillene dine mer. Får du key med nedlastningen? Isåfall kan du jo laste ned/brenne ut image. Endret 15. november 2007 av Habitats
thehazen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 meh, når jeg har spilt dette i noen dager og kommet igjennom det og blitt lei MP delen så kommer jeg ikke til og spille det igjen uansett. Jeg har andre spill og og spille online som er bedre. Og det er ett hav av spill nå og fremover jeg vil ha.
FPShooter Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ja hvis du syns Crysis er dårlig og ikke kommer til å spille mp delen fremover, så er sikkert 6 mnd. nok. MEN hvordan vet du det FØR du laster det ned? Spesielt mp delen som ikke er kommet skikkelig igang ennå, blir det tullete å si man blir lei med en gang. Hva når det kommer nye maps, våpen og andre ting til mp etter dine 6 måneder er ute? Og alle kule mods som garantert kommer til det overlegent beste modverktøyet ever? De beste moddene tar gjerne flere år før de er helt ferdige. Tror de aller fleste som kjøper over EA store kommer til å angre på det etterhvert.
Fromage Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ja hvis du syns Crysis er dårlig og ikke kommer til å spille mp delen fremover, så er sikkert 6 mnd. nok.MEN hvordan vet du det FØR du laster det ned? Spesielt mp delen som ikke er kommet skikkelig igang ennå, blir det tullete å si man blir lei med en gang. Hva når det kommer nye maps, våpen og andre ting til mp etter dine 6 måneder er ute? Og alle kule mods som garantert kommer til det overlegent beste modverktøyet ever? De beste moddene tar gjerne flere år før de er helt ferdige. Tror de aller fleste som kjøper over EA store kommer til å angre på det etterhvert. Tror dere missforstår litt. Du må betale ekstra (6 dollar) hvis du vil ha mulighet for å downloade spillet etter 6 mnd. Spillet vil ikke slutte å virke etter 6 mnd. Du må bare sørge for å ha en sikkerhetskopi slik at du kan installere det på nytt ved format etc.
teaspoon Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Ja, det blir jo omtrent som å knekke DVD-plata. Synest det er en stor fordel å kjøpe fra nedlastningssider spesielt i disse dager hvor dollaren er veldig billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå