sureup Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hey jeg skal sannsyneligvis kjøpe dette systemet https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58236 og lurer på om kablene som følger med Thermaltake Toughpower 850W er lange nok eller om jeg trenger å kjøpe ekstra når jeg bestiller pc delene? Hvis jeg trenger ekstra lange så plz link til no billig på prisguiden? Har lyst til å ha dette klart sånn at når jeg har alt ikke trenger å dra ut til byen for å skaffe ekstra kabler eller bestille fra internett og vente flere dager på det takker for all hjelp
Mystikal1 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 (endret) Hey jeg skal sannsyneligvis kjøpe dette systemet https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58236 og lurer på om kablene som følger med Thermaltake Toughpower 850W er lange nok eller om jeg trenger å kjøpe ekstra når jeg bestiller pc delene? Hvis jeg trenger ekstra lange så plz link til no billig på prisguiden?Har lyst til å ha dette klart sånn at når jeg har alt ikke trenger å dra ut til byen for å skaffe ekstra kabler eller bestille fra internett og vente flere dager på det takker for all hjelp Har samme kabinett, bestilte samme psu, fikk den i dag! Alle kablene er lange nok, men det er noen som er AKKURAT lange nok, men det er vel sånn det skal være ! Var ikke så vanskelig å bytte PSU, for å være første gang Ikke vær redd, alle nødvendige kabler følger med i pakken! Endret 15. november 2007 av Mystikal1
hagfors Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Litt OT, men kan du si noe om støynivået på den kombinasjonen av kabinett og PSU? Vurderer å kjøpe det samme selv.
sureup Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 har bestilt psu'en nå, skal kjøpe kabinettet + resten av min nye pc imorra:)
Mystikal1 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Litt OT, men kan du si noe om støynivået på den kombinasjonen av kabinett og PSU? Vurderer å kjøpe det samme selv. Måtte først se om PC-en kjørte ordentlig, så stille var det Veldig lavt støynivå, skal komme tilbake når jeg har testet mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå