Gå til innhold

Toughpower 850W+Antec Nine Hundred.... lange nok kabler?

sureup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey jeg skal sannsyneligvis kjøpe dette systemet https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58236 og lurer på om kablene som følger med Thermaltake Toughpower 850W er lange nok eller om jeg trenger å kjøpe ekstra når jeg bestiller pc delene? Hvis jeg trenger ekstra lange så plz link til no billig på prisguiden?

Har lyst til å ha dette klart sånn at når jeg har alt ikke trenger å dra ut til byen for å skaffe ekstra kabler eller bestille fra internett og vente flere dager på det

takker for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hey jeg skal sannsyneligvis kjøpe dette systemet https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=58236 og lurer på om kablene som følger med Thermaltake Toughpower 850W er lange nok eller om jeg trenger å kjøpe ekstra når jeg bestiller pc delene? Hvis jeg trenger ekstra lange så plz link til no billig på prisguiden?

Har lyst til å ha dette klart sånn at når jeg har alt ikke trenger å dra ut til byen for å skaffe ekstra kabler eller bestille fra internett og vente flere dager på det

takker for all hjelp :)

Har samme kabinett, bestilte samme psu, fikk den i dag! Alle kablene er lange nok, men det er noen som er AKKURAT lange nok, men det er vel sånn det skal være ;)!

Var ikke så vanskelig å bytte PSU, for å være første gang

Ikke vær redd, alle nødvendige kabler følger med i pakken!

Endret av Mystikal1
Skrevet
Litt OT, men kan du si noe om støynivået på den kombinasjonen av kabinett og PSU? Vurderer å kjøpe det samme selv.

Måtte først se om PC-en kjørte ordentlig, så stille var det :p Veldig lavt støynivå, skal komme tilbake når jeg har testet mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...