tness Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Er vel ikke så mye av det jeg har fra før som kan brukes, men tenkte å bruke PSU'en som er en Hiper Strømforsyning ATX 580W Sort Ellers har jeg en IDE DVD brenner jeg tenkte jeg kunne bruke videre, men SATA brennere er jo ikke fryktelig dyr nå Maks budsjett er 5000 tusen, hvis noen kan anbefale meg hvilket HK, CPU, RAM, Skjermkort så hadde jeg vært takknemelig
meeg Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Dette får du for under 5000,- GeForce 8800 GT 2 GB PC6400 Ultra Gigabyte GA-P35-DS3 Intel Core 2 Quad Q6600 Link til prisguiden
tness Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Takk for tipset, hvor mange IDE innganger er det på det HK du linka til, og støtter PSU'en min dette oppsettet?
haakonmt Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Strømforsyningen støtter nok oppsettet ja, og såvidt jeg ser det holder den i massevis til denne hardwaren. Så hvis ikke du har veldig mange hdd'er og andre ting du vil putte inn skal dette gå greit. Hovedkortet har én IDE-kontakt, som vil si at det er nok til to IDE-komponenter (f.eks. to dvd-brennere, to IDE-hdd's, eller en av hver).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå