daneriks Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Når jeg har lastet ned patchen og holder på å applie den, så stopper den på 98% og så kommer det en error melding om at jeg må "repaire" wow. Jeg trykker på rapair tingen i wow mappen min og prøver å starte wow... Når jeg skal applie patchen kommer samme error melding, og får samme beskjed om å repaire wow. noen som vet hva som er gale?
Potetgullmann1 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 jeg har lasta ned patchen men den nekter og oppdatere seg. står 100% og når jeg trykker finish skjer ingen ting. prøver jeg og starte wow checker den patchen igjen bare..
daneriks Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 det skjedde med meg et par ganger og, bare fortsett å prøv, men hvis det samme skjer med deg at du må repaire så er det bare å sette i gang med å reinstallere hele spillet.. Kom ikke videre eg.
kvitlakk Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Du kan prøve å laste den ned uten Blizzard downloader, pleier å funke
random_wannabe Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 http://www.divinelegacy.org/click/WoW-2.2....-enGB-patch.zip Lasta 2.3 ned herfra med 500kb/s.
Ayb Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 jeg har lasta ned patchen men den nekter og oppdatere seg. står 100% og når jeg trykker finish skjer ingen ting. prøver jeg og starte wow checker den patchen igjen bare.. Du kan gå inn i Patches-mappa og starte den fra der. Da skal den begynne å innstallere automatisk
Potetgullmann1 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 UAC som fucka opp bare (som vanelig ^^) kjørte programmet som administrator og det gikk helt piano
dobbelmann Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hadde problemer, gjorde også som potetgullmannen, og det funka bare bra..
Notatblokk Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Den ville ikke videre til installering her heller, så jeg kjørte som Admin - fungerte her også
KVTL Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Et stk. kort og meningsløst innlegg fjernet. MVH KVTL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå